grote ballen

  • 3 June 2021
  • 2 reacties
  • 398 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo mensen ik ben een jongen van 14 jaar en mijn ballen zijn heel groot ze zijn 12 cm lang en samen zijn ze 10 cm breed en het is soms best irritant en soms kan het ook pijn doen dus weet iemand of je hiervoor naar de huisarts moet of niet ? Pls normaal antwoorden graag ik weet dat dit nep klinkt maar dat is het niet dus als je gaat zeggen van je dat kan helemaal niet reageer dan maar niet want daar heb ik niks aan 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Kan iemand reageren pls 

Heyy

 

Ten eerste wil ik je vertellen dat je niet moet gaan zeuren om reacties. Er zal namelijk op een gegeven moment echt iemand je vraag beantwoorden.. Nu dus😉

 

Ik heb zelf werkelijk geen flauw idee wat een normale lengte is van je teelballen. Ik heb even op internet gekeken en vond daar dit stukje tekst:

 

De zaadbal wordt ook wel teelbal of testikel genoemd. Iedere man heeft twee zaadballen in de balzak (scrotum) en deze maken deel uit van de mannelijke geslachtsorganen. Een zaadbal heeft een ovale vorm en is vier tot vijf centimeter lang.

Bron: https://www.gezondheidsplein.nl/menselijk-lichaam/zaadbal/item45066

 

Je geeft wel aan dat je er last/pijn van hebt. Aangezien je er pijn van hebt denk ik dat het handig is om even langs de huisarts te gaan om te checken of alles wel in orde is.

 

Groetjes van mij.

Reageer