Skip to main content

Heb dus al ongeveer 4 dagen of 6 dagen groene poep. Eerst was het niet heel erg maar het is vandaag veel groener geworden. Heb niks groens gegeten maar wel blauwe zure matten en gele smoothies, maar vind wel groene stukken in mijn poep / of het is groen geworden door mijn poep.. Heb geen buikpijn en ben niet ziek, voel me gewoon oké, behalve dat ik veel over dingen na denk en dat mijn hond gister is dood gegaan.

Daar, je hebt je eigen antwoord al gegeven: blauw en geel maakt groen.

Was je gek op je hond? want je hond verliezen is echt niet leuk. Wij hadden een kat, het was een stoere grijze kater die van alles ving en meenam naar huis. Muizen, eendjes enz. maar toen hij dood ging wat dat gewoon rot. 

omdat je niet ziek bent zal het wel meevallen met je poep.

Sterke


 

Bedankt, maakte me zorgen maar als het blijft kan ik wel naar de huisarts gaan denk ik.

 

Maar..

Ja. Was echt gek op mijn hond en had hem al sinds ik iets van 3 was. Het was een Oud Engelse Bulldog. Ze was al oud, (10 jaar, in december zou ze 11 worden) dus ze liep al een beetje moeilijk en kwam moeilijk in zijn mand.  2 dagen geleden kwam ze plots hijgend naar binnen en ademde heel raar, heel diep in en uit.  De binnenkant van zijn lip was roze en had kleur wat goed is.. Maar gister toen we naar de dierenarts moesten met haar en toen er een extra medewerker bij werd gehaald zij hij al meteen dat ie' het moeilijk had met ademen wat mensen ook doen voordat ze overlijden, en de binnenkant van haar lip was ook heel grijs.

 

We hebben haar laten inslapen een paar uur later 😔


Heyy,

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken aangezien je gelukkig geen pijn hebt. Het kan komen door bepaalde stoffen in je eten waardoor je ontlasting groen is, maar zou het wel even in de gaten houden. Als je ontlasting de komende dagen groen blijft zou ik een afspraak maken bij de huisarts zodat die met je kan meedenken en als je wel buikpijn krijgt zou ik ook een afspraak bij de huisarts maken. Sowieso kan je natuurlijk altijd een afspraak bij de huisarts maken als je je zorgen maakt een check kan nooit kwaad! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi,

Als je de laatste dagen vegetarisch of weinig vlees hebt gegeten, kan jouw poep groener zijn dan normaal. In vlees zitten stoffen die zorgen voor een bruine kleur. De groene kleur kan van de stoffen in groenten komen en daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Als je wel vlees eet maar je poep groen blijft, zou je naar de huisarts kunnen gaan.


Reageer