Vraag

groeispurt

  • 27 September 2022
  • 9 reacties
  • 132 Bekeken

Badge

Had een vraagje ik heb echt het gevoel dat me groeispurt nu begint. Ben 3 maandjes 15 bijna en opeens als ik bijvoorbeeld sta voel ik me een beetje raar dat ik heel lang ben terwijl ik dat niet ben en heb heel veel honger korte tijd is dat een teken? 
 

Paar weken geleden was ik 171,4


9 reacties

Badge

Iemand antwoord?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja kan heel goed. Misschien ben je soms ook een beetje duizelig. Denk dat dit heel normaal is. Don't worry :) 

Groetjes Julian X

Reputatie 2
Badge +1

Ja dat is zeker normaal dat is de 15 jarige fase dus heel veel jongens hebben die ik zat toen ik 12 was in groep 7 en een jongen in de eerste die is nu op dit moment 1 meter en 89 centimeter denk dus je kan hard groeien !! dont worry!!

Badge

Yes dankejwel voor jullie antwoorden! Had nog een vraagje, Als ik bijvoorbeeld op me stoel zit voor een tijdje en naar beneden ga krijg ik opeens een raar gevoel op me bovenbeen een beetje pijn maar niet heel erg zijn dat symptonen van het groeispurt?

Badge

Het voelt beetje als spierpijn maar niet heel erg

Reputatie 1
Badge

Onnodig citaat verwijderd door De Kindertelefoon
​​​​​​​

Hey 

 

Het kan ook zijn dat je een vitamine d gebrek hebt gekregen of een ijzertekort, is niks ernstigs moet je gewoon even naar de huisarts gaan heb ik ook gehad

Badge

Hoi nee dat heb ik gelukkig niet. Me dokter zei dat dat gewoon symptomen zijn van mijn groeispurt is en dat ik gewoon moet afwachten

Badge

Ik heb nog een vraagje sinds kort als ik bijv in de avond op de bank zit voor een tijdje en ga opstaan een rare spierpijn krijg maar in de middag niet zijn dat meer symptomen? Van een groeispurt 

Badge

Ik ben 0.8 cm Gegroeit in 1 maand tijd denken jullie dat ik in me jaar zit dat ik snel ga groeien? Op me 14e groeide ik maar 3 cm in 1 jaar

Reageer