Skip to main content

Hoi, ik ben … en ik ben 14 jaar oud.

ik word/ben veel gepest maar vooral geplaagd door mijn vrienden omdat ik dun ben. Ik ben ook best wel onzeker omdat ik al bijna 15 ben en nog steeds een kleine piemel heb (6cm) en weinig schaamhaar op huid heb. Ik heb één broer van 16 die heel populair is en ik kom ook met zijn vrienden in contact. Hij gaat elk weekend stappen en zuipen en met meisjes (je weet wel(: ) veel jongens in mijn klas gaan nu naar de sportschool en ik wil dat liever nog niet. Ook wil ik het in de beginfase van het sporten en eten nog een beetje geheim houden voor mijn ouders. Dus ik wil gaan groeien in de breedte (hopelijk ook in de lengte) ik ben 1.68 en ben ong 40kg. Hebben jullie tips? Vooral wil ik me op het eten focussen. Welke dingen zitten veel calorieën en welke goedkope gezonde snacks kan je het beste eten om zoveeel mogelijk bij te komen. (Gezond) dan kan ik me daarna wat dumbells kopen en er echt voor gaan. (Het punt dat ik me ouders erbij betrek) dit wil ik bereiken in ongeveer 1 jaar. Daarna verder met sporten (als ik bijna 16 ben dus) alvast bedankt als je een reactie plaatst! 
 

groetjes

Zie de afbeelding, maak een afspraak met de huisarts/dietist.

Succes, en laat gerust weten hoe het gaat!


Reageer