Hallo ik ben 15 jaar oud en ik ben een jongen en ben 170 cm lang ik ben al groter dan mijn ouders mijn geschatte lengte is 170 van mijn schooldokter maar mijn vraag is kan ik nog groeien en wat moet ik doen on nog meer te groeien want ik voel me best wel klein vergeleken mijn klasgenoten
Hey Kipvis
Als een arts voorspelt dat je rond de 170 cm zal worden, zal het vermoedelijk bij die lengte blijven. Persoonlijk vind ik dat een mooie lengte, ook al zouden je klasgenoten groter zijn. Op wereldschaal zit je met 170 cm trouwens prima op het gemiddelde wat mannen betreft.
Als je erg ontevreden zou zijn met je lengte, zou je ten rade kunnen gaan bij een arts. Deze zou met jou kunnen overlopen of er eventueel een veilig middel of methode bestaat waar jij van gaat groeien.
Gr. Kenshin
Heyy
Het zou zeker kunnen dat je nog groeit, maar het kan ook van niet. Volgens mij kan je huisdokter bekijken of je uitgegroeid bent of niet ( heeft iets met holtes temaken in je gewrichten denk ik). Ben zelf ook 170cm en zou ook graag nog wat groeien! Je bent niet alleen.
Groetjes
Kaas123
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.