Skip to main content
Vraag

griep duurt lang πŸ˜πŸ™

• February 6, 2025
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Ik heb nu verspreid over aantal weken steeds griep en kom er niet van af, telkens als ik denk dat het weg blijft komt het weer terug. De huisarts kan helaas ook weinig doen, want het is tijdelijk dat medicatie helpt.Β  Β Hebben meer mensen hier last van en wat doe je er tegen?

Β 

Alvast bedankt liefs πŸ€—

9 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 6, 2025

Hey lieve ​@BoterbloempjeeΒ  ik zou willen dat ik een goed antwoord heb. Maar in ieder geval zorg dat je alle vitamines binnen krijgt, want als het kouder is enzo is dat wel extra belangrijk 😘 maarja dat weet je natuurlijk al wel 😊. Ik hoop dat iemand een mooie tip heeft!Β 

Liefs Tover xxxΒ 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 6, 2025

Heyy ​@Boterbloempjee!

Heb nog nooit echt wekenlang enorm de griep gehad, maar wel dat ik bijvoorbeeld nog weken lang verkouden bleef. Vervelend dat het niet overgaat bij jou zeg..

Heb niet echt tips voor je, maar wat iig belangrijk is is jezelf rust geven en goed op je jezelf passen. Doe niet al te veel intensieve dingen en als het nog lang aanhoudt zou ik wel weer even naar de huisarts gaan.

Beterschap!😘

Liefs, ItsJustMe <3

• February 6, 2025

Haii lieve ​@BoterbloempjeeΒ ,

awh wat naar zegπŸ™πŸ«‚ het viel me al wel op dat je zo vaak ziek bent..🫀

ik weet eigenlijk ook niet echt een goed advies en sluit me aan bij ​@ItsJustMeΒ en ​@Tover01Β , probeer iigΒ wel goed te blijven eten ook al heb je misschien niet zoveel honger nuβ™₯️

Heel veel liefs en beterschap πŸ€—β™₯️

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 6, 2025

Hoi ​@BoterbloempjeeΒ  Aah dat vind ik echt zielig ik hoop dat je snel beter wordt, zo lief als jij bent!Β  Β Beterschap hoor β™₯️ en de tips zijn heel goed !Β 

Groetjes Tjempie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 6, 2025

Hii,

Bedankt hoor ​@Tover01 ​@ItsJustMe ​@Cantaloupe ​@TjempieΒ β™₯️β™₯️β™₯️β™₯️

En ja ​@CantaloupeΒ ben inderdaad wel vaak ziek..πŸ™ˆπŸ˜¬

Liefs πŸ€—

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 6, 2025

Hoi lieve ​@BoterbloempjeeΒ  boslucht is fijn, en af en toe stomen met van die eucalyptus capsules is ook lekker! En voor de rest sluit ik me aan bij de rest!Β  ​@Tover01Β  heeft ook wel een goed punt met de vitamines, dat doe ik ook, van die bruisdingen bv.Β  Maar goed er zijn al zoveel tips gegeven hihi. Veel beterschap!!

Groetjes liefs Tartan XxX

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 8, 2025

Hii,

Ook bedankt ​@Tartan15Β β™₯️

Ik probeer wel om ook overdag wat meer te gaan slapen en merk wel dat het wel iets helpt en wat minder een slap gevoel heb.

Liefs πŸ€—

• March 2, 2025

Haii lieve ​@BoterbloempjeeΒ ,

gaat het inmiddels al beter?πŸ«‚πŸ’•Β 

Veel liefsπŸ€—

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve ​@CantaloupeΒ ,

De griep is inmiddels weer over hoor. Lief dat je vraagtπŸ’—

Β 

Liefs πŸ€—β™₯️