Heyyy, heb zelf wel is een vriendin bloot gezien, eig heb ik bijna al mn vriendinnen al wel eens bloot gezien, bijv bij omkleden na zwemmen of tijdens logeren. maar ben zelf een meisje dus das niet zo raar.
heb zelf alleen nog nooit een vriend bloot gezien
wel is mn buurjongen (zelfde leeftijd) maar dat is alweer 2 jaar geleden ofzo
onze ouders zijn goed bevriend dus gingen wel is samen op vakantie, en ja als je dan bij elkaar in de kamers rondloopt gebeurt t wel is dat je elkaar bloot ziet, wij hadden daar niet veel problemen mee want kennen elkaar al vanaf geboorte en hebben elkaar ook vroeger vaak bloot gezien
Hoii!
Ik heb mijn vriendinnen nog nooit naakt gezien. Lijkt me iig wel awkward
Liefs Feline
Hey, ik heb vrienden wel eens nude gezien na het sporten. Achja hoort erbij. En ik zie mn vriendin wel eens in bikini natuurlijk en af en toe op het rivier strand alleen broekje zoals meer mensen doen. En zij mij. Helemaal naakt (nog) niet, dat komt later wel. Liefs, Tover xxx
Hoi @Ikbenanoniem_mei2024
Ik niet. Lijkt me ook wel een beetje awkward.
Liefs @NoahLovesYou
@Ikbenanoniem_mei2024 Vrienden, klasgenoten en teamgenoten heb ik zo vaak naakt gezien. Ik heb ook een vriendin en zij weet ook dat ik graag naakt ben. Binnenkort als ik een dag alleen ben komt ze naar mij toe en dan gaan we allebei naakt, niet voor sex maar wel om elkaar te ontdekken, spannend!
Heyy,
Ik heb eigenlijk bijna al mijn vriendinnen al wel een keer naakt gezien. We doen ook dezelfde sport en douchen daarna ook samen. Ik denk dat zolang het meisjes zijn dat best normaal is toch?
xxx
ja mr vgm is @Ikbenanoniem_mei2024 een jongen :)
Klopt helemaal @We_Should_Stick_Together21 :)
@We_Should_Stick_Together21 ts geeft toch ook niet aan dat het een meisje is!! Of ben ik nu gek!
@We_Should_Stick_Together21 ts geeft toch ook niet aan dat het een meisje is!! Of ben ik nu gek!
@Anoniemetjee123 zei “Ik denk dat zolang het meisjes zijn dat best normaal is toch?” , en vgm is ze zelf ook een meisje, dus ik dacht dat ze het bedoelde als in. zolang het hetzelfde geslacht is, het best normaal is. dus vandaar dat ik ff zei dat @Ikbenanoniem_mei2024 een jongen is :)