Hiiiiii iedereen
ik ben thomas en ben een jongen van 12 jaar en zou heel graag een glowup willen krijgen maar hebben jullie tips hoe ik dat moet doen?
Alvast bedankt
Hiiiiii iedereen
ik ben thomas en ben een jongen van 12 jaar en zou heel graag een glowup willen krijgen maar hebben jullie tips hoe ik dat moet doen?
Alvast bedankt
Je kan niet in je vingers knippen en dan opeens een glow-up krijgen. Zoiets overkomt je simpelweg - althans, voor het grootste deel. Tuurlijk heb je er zelf wel invloed op, maar ik weet niet echt hoe.
Sommigen krijgen helemaal geen glow-up. Dat is ook oké; iedereen is mooi op zijn/haar manier (beetje cheesy, maar wel de spirit). Succes!
Hoi, ik heb zelf soms ook wel last van een slechte huid.
Ik zou een goede face wash kopen en daar je gezicht min 1x per dag mee wassen, maar het duurt wel best lang voordat het je huid beter gaat maken dus wees geduldig.
Veel mensen krijgen glow ups doordat ze zich meer bezig houden met bijv afvallen, een leuk nieuw kapsel, een verzorgd gezicht, of wanneer bijv iemands beugel eruit is. Dus meestal komen glow ups doordat iemand iets veranderd aan zichzelf op een positieve manier
1 ga shoppen koop kleren die je comfy vindt of er leuk uit vind zien.
2denk goed na of je zelf wil veranderen of dat je het doet voor iemand anders dit is ook een vorm van onzekerheid je bent twaalf dus je moet uitzoeken wie je bent niet wie je eventueel zou willen zijn.
3 wees gewoon jezelf oké en dan komt alles goed
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.