[Girls] buiten plassen als meisje

  • 13 May 2020
  • 4 reacties
  • 2777 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy girls,

 

Laatst ging k een rondje lopen door een soort bos bij me in de buurt omdat ik ff geen zin meer had in mijn ouders. Het was echt superrr warm en echt kut toen ik moest plassen. Ik had best wel mooie kleding aan dus ik wilde niet met mijn kleding de grond raken en ook niet over mezelf pissen.  Ik ging maar door mijn knieën en dat ging wel maar ik was niet helemaal op mijn gemak, niemand die ff in de gaten ging houden of iemand keek ofzo. Het duurde dus echt best lang maar toen het kwam hield ik mezelf niet meer en raakte me kleding toch een beetje de grond. Kon het wel verstoppen maar ja tis wel awkward als je het aan je moeder moet uitleggen voor de was. Uiteindelijk maar ff gelogen. 

 

Ik wil echt weten of jullie (girls only, sorry ly boys) ook weleens zoiets gehad hebben dat je het gwn niet meer kon houden. Maybe hebben jullie tips?

 

xxx


4 reacties

Vroeger wel maar nu als ik gewoon op mn hurken zit en me broek en onderbroek omlaag doe lukt het wel

Iemand advies hoe je je kleding schoon kan houden in zo’n noodgeval? Hoe houden jullie het schoon en miss stappenplan? Kunnen jullie als meisje ook staand plassen? Zou lief zijn

Reputatie 2
Badge +1

hi, ik plas zelf echt nooit buiten maar heb weleens gehoord dat mensen hun schaamlippen zegmaar een beetje omhoog trekken omdat je dan beter kan ‘richten’ zegmaar. Ik zou het gewoon thuis op de wc ooefenen.

hi, ik plas zelf echt nooit buiten maar heb weleens gehoord dat mensen hun schaamlippen zegmaar een beetje omhoog trekken omdat je dan beter kan ‘richten’ zegmaar. Ik zou het gewoon thuis op de wc ooefenen.

Ja lol maar wordt lastig opruimen als iedereen thuis is ahahah. Is ook echt voor noodgeval hoor. Als iemand dit zelf wel eens heeft geprobeerd lemme know 

 

xx

Reageer