Ik zou graag willen weten hoeveel calorieën ik moet eten per dag om gezond te zijn. Ik kan niet 2000 kcal eten want dan kom ik aan want ik weeg niet zoveel.
is er een site dat ik dat kan berekenen?
Ik zou graag willen weten hoeveel calorieën ik moet eten per dag om gezond te zijn. Ik kan niet 2000 kcal eten want dan kom ik aan want ik weeg niet zoveel.
is er een site dat ik dat kan berekenen?
Hai
Dat is nogal moeilijk in te schatten aangezien wij verder geen diëtisten zijn en ooj hebben wij geen idee van je huidige gewicht, lengte etc. Het precieze aantal, zover dat er toe doet, kan ik je dus ook niet geven.
De beste tip die ik je kan geven is: focus niet zoveel op de cijfertjes, maar meer op dat je elke dag probeert een stap te zetten. Eet en drink zoveel als jij denkt dat je nodig hebt, zoveel als je aankan, en zoveel als jij je comfortabel bij voelt. Er wordt niet verwacht dat je van de start naar de finish springt naar 1 dag. Bouw het langzaam naar een gezond dieet op.
Hey
Het is gezond voor een kind tussen de 14 en 18 jaar om 2100 tot 2700 Kcal per dag te eten volgens het voedingscentrum
ook is het belangrijk dat het uit de schijf van vijf is en dat je erop kunt bewegen
Succes
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.