Vraag

gezichtsbeharing scheren

  • 18 March 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 14 jaar en begin al wat gezichtsbeharing te krijgen zou ik het scheren


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Als je denkt dat het tijd is om je voor het eerst te scheren kan je dat zeker doen, maar dat moet je zelf bepalen natuurlijk! Ik ben zelf 16 en ben een paar maanden terug begonnen met scheren van mijn baard enzo. Doe het nu een keer per maand ofzo.

Als je gaat scheren moet je er wel opletten dat je het op de goede manier doet. Je kan het met een scheermesje en scheerschuim doen zodat alles helemaal glad wordt, maar dat vergroot wel de kans op wondjes dus dat moet je echt voorzichtig doen. Ik heb zelf een scheerapparaat gekregen met een trimmer van mijn ouders. Met een trimmer krijg je het niet helemaal glad, maar je krijgt wel veel weg en de kans op wondjes is dan een stuk kleiner omdat je niet direct over je huid scheert. Met een scheerapparaat hoef je ook niet scheerschuim te gebruiken. Je moet zelf uitvinden wat voor jou het prettigst is en daar kom je wel achter als je het gaat proberen. Neem er in ieder geval altijd de tijd voor. Je kan ook altijd je vader om advies vragen en misschien heb je nog wat aan de tips die in het linkje hieronder staan! Groetjess van ItsJustMe! :)

https://debaardman.nl/eerste-keer-scheren/

Reageer