Vraag

Gewicht van mij

  • 3 January 2019
  • 34 reacties
  • 914 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

hey,

ik snap wat je bedoelt met dat je je onzeker voelt over je lichaam. zelf heb ik dat ook
leeftijd: wil ik liever niet zeggen, voel ik me oncomfortabel bij
lengte: tussen de 165 en 170 cm (ik heb mezelf al ff niet meer opgemeten en heb ook geen meetlint ofzo waarmee ik dat kan doen)
gewicht: 72 kg
zelf doe ik elke dag naar school fietsen, wandelen, kickboksen (ben er eventjes mee gestopt vanwege het hele virus gebeure enzo) 
als je graag wilt afvallen, zou ik het overleggen met je ouders en naar een diëtiste gaan om te kijken wat je zou kunnen doen. ik hoop dat het helpt!!
 -Harrypotterfan123

Badge

Ik ben een meisje bijna 14 jaar

1.75 en weeg 42 kilo.

ik speel nu korfbal voor 5 jaar en doe het 2 of 3 keer per week

Ik ben een meisje van 15 jaar. 

Mijn lengte is 1.75 en ik weeg 60 kg.

Ik doe nu CrossFit (5 keer per week), 20km hardlopen (2 keer per week) en ik fiets iedere schooldag 6 km. Ook doe k trampolinespringen, maar dat doe ik thuis en niet op locatie.

Hoi, m

 

Meisje 

Lengte: 172 cm

Gewicht: 60 kg

Leeftijd: 14 jaar 

 

En sinds quarantaine sport ik niet meer, ben daardoor wel wat dikker geworden. Daarvoor speelde ik hockey.

Badge

 

 

Gewicht ; 62

Lengte ; 170

Leeftijd ; 15

Sport ; 3x per week voetbal

Leeftijd 15 jaar

Lengte 1,80

Gewicht 61kg

 

Heyy! Ik ben een meisje van 16, ik ben 178 cm en weeg 80 kilo. Ja nu denk jij waarschijnlijk dat ik er uitzie als een olifant en dat ik mezelf lelijk vind. Dit is totaal jiet het geval. Ben niet bepaald dun, maar ik heb gewoon ronde vormen, en volgensmij is dat vest aantrekkelijk voor sommige jongens 😉 ik ben teminste geen plank!! Haha. Maak je niet te druk.

 

Wegens overzichtelijkheid aangepast door De Kindertelefoon

Jongen 18,

 

192cm

82KG

Zou graag 5kg in spiermassa aan willen komen.

Doe aan bodybuilding/ calisthenics.

Reputatie 3
Badge +4

Hi, ik ben 164 cm, 57kg en 13 jaar. Ik doe 1x per week 1.5 uur dansen en op school hebben we 2x per week blokuur 

lo (redelijk zwaar). Ik ben heel onzeker:(

Hey Leonie,

 

Jouw BMI is 57 / 1,64 in het kwadraat = 21,2. 
Dit is gewoon prima, geen zorgen.

Reageer