Vraag

gewicht onzekerheid

  • 14 March 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben 13 ik een buitenlands meisje. Ik ben erg onzeker over mijn gewicht en vind het heel stom dat mensen dunner dan ik zeggen ik ben echt dik, want dan voel ik me nog dikker. Ik zit in de eerste en iedereen in mijn klas is super fun en mooi. Ik ben de enige meisje dat anders is. Ik draag een hoofddoek. Ik ben 160cm en 63/64kg ☹️. Ik ben echt super dik en probeer altijd af te vallen maar het lukt niet en ik begin mijzelf steeds meer te haten. Heeft iemand tips om af te vallen💔☹️


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

Iedereens gewicht is anders, het hangt allemaal af van je afkomst en DNA enzo. Bijv, ik ben aziatisch en ben ook de kleinste van de klas, aziatische mensen zijn gewoon kleiner, tenminste de meeste. Een dieet voor iedereen is anders, maar ook gezond zijn voor iedereen lijkt anders. Alleen als je het echt nodig hebt moet je afvallen, ik had een vriendin en ze wilde zelfmoord plegen over haar gewicht. Ze at geen ontbijt, en geen lunch op school. Heel soms at ze wat, en meestal was ze bang om te laten zien wat ze had als eten voor school. Ze was er heel onzeker over, maar al dat hielp niet. Mijn punt is; Iedereens gezonde lichaam verschilt, dus iedereens dieet verschilt. Wees wel voorzichtig, het is niet goed om op een jonge leeftijd minder te eten, het kan snel mis gaan, je moet uitzoeken wat voor jouw werkt, en of je echt overgewicht bent voor jouw leeftijd en afkomst.

Hoop dat dit helpt!!

Blijf sterk!!

Reputatie 6
Badge +3

hey,  probeer gezond te leven. dan kom je vanzelf uit op jouw ideale lichaamsbouw die past bij jouw DNA, leeftijd en lengte. Kies een leuke sport en doe deze in een hoeveelheid die goed voelt. eet een gezonde basis, maar weet dat eten soms ook voor het plezier mag zijn.  je hoofddoek maakt je niet anders dan de rest. jij ziet dat misschien zo, maar de meeste mensen niet. 

Het komt allemaal goed!

ik hoop dat je hier iets aan hebt. 

 

Reageer