Vraag

gewicht onzeker

  • 21 March 2023
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 12 en ik ben best onzeker over mij lichaam. En ik ben te onzeker dat mijn ouders mij niet serieus nemen dus vertel ik het ze niet. Ik heb wel meer problemen die ik niet vertel maar dit is de ergste. Ik wil graag afvallen maar dan ben ik bang dat mijn ouders erachter komen. Heeft iemand tips om onopvallend afte vallen. Ik ben best lang voor mijn leeftijd zeggen de meeste ik ben 172 cm maar ik kan het Nogsteeds niet accepteren wat voor gewicht ik heb kan iemand helpen?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Mag ik vragen hoe zwaar je bent?

 

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou je graag tips willen geven, maar ik wil graag zeggen dat je niks hoeft te veranderen. Dun is niet mooi en dik is niet lelijk. Ik weet zeker dat je mij niet gelooft, maar het is waar. ik was vroeger precies zoals jij. Je hoeft niet onzeker te zijn. Maar waar komen die onzekerheden vandaan? Zei iemand dat je dik was?

In ieder geval ik denk niet dat het goed is om proberen af te vallen als je in de puberteit zit. Maar als je het écht wil.

Ik zou geen diet doen, maar probeer veel te sporten en goed te eten. Veel groente en fruit en die shit. Ja, we hebben dezelfde leeftijd dus ik kan je niet super veel tips geven en anders kun je op internet zoeken.

10 x manieren om af te vallen zonder moeite te doen - NewFysic

Gezond Afvallen: 14 tips voor succes (#12 is het leukst) (puurfiguur.nl)

Hier een paar sites. Succes! En onthoud '’you're beautifull no matter what!'’

Badge

Bedankt hier kan ik zeker wat mee

Badge

Mag ik vragen hoe zwaar je bent?

 

59 kilo

 

Reageer