Vraag

gewicht: kan ik een sixpack krijgen op mijn leeftijd

  • 26 August 2020
  • 7 reacties
  • 237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ben 11jaar gewicht is 43kg wil sixpack kan dat wel op mijn leeftijd 


7 reacties

Of hoe krijg je een plattenbuik

Of hoe krijg je een plattenbuik

Het kan wel, ik zou niet weten waarom je het per se zou willen, maar als je genoeg sport/oefeningen doet en gezond genoeg eet, kan het op elke leeftijd 

Tja, het kan idd wel, maar of het verstandig is op die leeftijd is nog maar de vraag. 

Als je een sixpack wilt, zal je heel veel moeten trainen en flink moeten diëten zodat je body fat percentage heel laag wordt. Als je nog zo jong bent en midden in de groei zit, heb je juist veel voedingsstoffen nodig. Als je zo zwaar sport en maar weinig binnenkrijgt zal dit je lichamelijke ontwikkeling remmen. Dit kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je je potentiële lengte niet haalt (dus dat je kleiner wordt dan wanneer je ‘normaal’ zou leven.)

Om dit soort redenen wordt zoiets alleen aanbevolen als je volgroeid bent en mag je op jongere leeftijd alleen onder strengere begeleiding de sportschool in bijvoorbeeld.

 

Dus ik zou het ideale sixpack idee niet romantiseren en (voor nu) even aan de kant zetten.

Maar lekker wat sporten kan natuurlijk geen kwaad zolang je er niet in doorslaat

 

Groetjess

Reputatie 7
Badge +19

Kan wel… gezond eten en veel sporten en oefeningen doen.

maaaaaarrrr dit is eigenlijk niet perse gezond op jouw leeftijd.

dus doe vooral gwn normaal blijven eten en niet teveel je lichaam overbelasten

op het jeugdjournaal was ook een filmpje van een jongen die een sixpack wou maar bij hem is het niet helemaal goed gegaan.

 

Het kan, maar je wilt het niet denk ik, je moet het wel onderhouden en misschien vindt je dat niet leuk. Anders moet je gewoon sportief bezig zijn

Als k jou was zou k me daar niet al te druk om maken

Hoi!

Het kan zeker, maar zorg wel dat je dan goede begeleiding hebt. En niet jezelf gaat uithongeren enzo. Miss een keer met je ouders over hebben? 

Xx:four_leaf_clover:

Reageer