gewicht en lichaam

  • 21 March 2020
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel.

Ik eet niet veel meer omdat ik veel moet overgeven, de kinderarts heeft Nexium voorgeschreven om me maag wat rust te brengen alleen de Nexium gaat er de laatste tijd ook uit dat is wat ik denk . 

Ik steek me vinger niet in mijn keel dat doe ik apsoluut niet alleen het spugen is wel erg vervelend. 

En ik ben heel erg bang dat ik ben aangekomen ik durf niet op de weegschaal te staan ( in angst dat  ik ben aangekomen en als ik ben aangekomen ben slaat mijn hoofd op hol) 

Ik zit niet lekker in mijn vel doordat ik zelf aan mijn lichaam zie dat ik ben aangekomen.

Ben vandaag ook wezen hardlopen ook om mijn hoofd leeg te halen en om wat calorieën te verbranden om zo niet meer op de weegschaal te hoeven staan.

 

:open_mouth:

 

groetjesss 

 


1 reactie

Heyy, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit! Wel goed dat je ging hardlopen! Ik snap dat je het eng vind om op de weegschaal te staan, maar anders weet je niet of je bent aangekomen of niet. Waarom ben je er zo bang voor? Ben je bang dat mensen je dik vinden? Daar ben ik namelijk wel eens bang voor omdat de kinderen in mijn klas lichter zijn dan ik. Je hoeft niet te vertellen aan iemand hoe zwaar je bent. 

Weten je ouders het? Zij zouden je erbij kunnen helpen. Misschien vinden zij je helemaal niet dik. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes! Liefs, Naira193 :heart:

Reageer