Vraag

gewicht

  • 14 February 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben de afgelopen maanden een paar kilo afgevallen door te weinig te eten. Ik ben nog in een gezond gewicht. Ik zou nog 6 kilo 'mogen' afvallen. Het enige ding is, ik weet niet wat ik nu moet doen..

Moet ik meer eten, het zo houden? Ik wil niet afvallen, maar aan de andere kant vind ik mezelf regelmatig nog net iets te 'dik'. Gewoon nog net 2/3 kilo minder zou ik iets beter vinden. Ik wil ook niet aankomen, want dan voel ik me ook niet prettig. 

Ik heb die maanden ook minder trek gekregen, dus dan kan ik er niet veel mee, toch?

Ik ben echt door de war met wat ik nu wil en denk.

 

Ik weet dat ik met iemand moet gaan praten, maar heeft iemand nog andere ideeën of tips?

 

Groetjes Beauuutje


4 reacties

Ik las ook net dat ik toen ik 14 was 47 kilo woog, ben echt jaloers op mezelf toen...

Reputatie 7
Badge +15

hi, 

ik zou stoppen met afvallen, laat je lichaam zijn gang gaan, dat je minder honger hebt gekregen kan komen doordat je maag nu minder gewend is. 

en geloof me, je bent mooi zoals je bent, iedereen is mooi zoals hij/zij is. 

 

Mij_Niet_Gezien

Ik doe het niet echt bewust, ik ben gewoon plots minder trek gaan hebben. 

Reputatie 7
Badge +15

Ik doe het niet echt bewust, ik ben gewoon plots minder trek gaan hebben. 

snap ik, dat jij dat niet bewust doet, echt,

maar dat jij plots minder trek hebt komt omdat je een tijdje minder/te weinig bent gaan eten, dan heb je gwn steeds minder trek, omdat je maag veel eten niet meer gewend is. 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer