Vraag

gevoelige eikel

  • 4 January 2022
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Badge

Hallo

 

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst in tijden mijn voorhuid over mijn eikel getrokken, en zag dat ik nogal wat smegma had (ik heb het goed schoongemaakt). Nu is dit niet waarom ik dit topic open, want toen ik mijn voorhuid naar beneden trok had ik een onaangenaam gevoel bij mijn eikel. Het was geen pijn maar het was zeer onprettig. Mijn eikel is ook blauw/paars aan de rand. Elke aanraking heb ik het zelfde onprettige gevoel en ik vraag me af of dit hoort want ik zou graag willen aftrekken zonder voorhuid op mijn eikel en zonder dat het pijn doet of onprettig voelt. Heeft iemand tips en is wat ik beschreven heb normaal?

Alvast bedankt!!

Groet Tiepfaud 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi! 
 

Dat is omdat de voorhuid er net af is dat is even gevoelig geen zorgen

Badge

Hoi! 
 

Dat is omdat de voorhuid er net af is dat is even gevoelig geen zorgen

Hoelang duurt het?

Paars blauw lijkt me niet helemaal gezond tenzij je het koud hebt, je kan het altijd aan je ouders/dokter vragen. 

Hallo

 

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst in tijden mijn voorhuid over mijn eikel getrokken, en zag dat ik nogal wat smegma had (ik heb het goed schoongemaakt). Nu is dit niet waarom ik dit topic open, want toen ik mijn voorhuid naar beneden trok had ik een onaangenaam gevoel bij mijn eikel. Het was geen pijn maar het was zeer onprettig. Mijn eikel is ook blauw/paars aan de rand. Elke aanraking heb ik het zelfde onprettige gevoel en ik vraag me af of dit hoort want ik zou graag willen aftrekken zonder voorhuid op mijn eikel en zonder dat het pijn doet of onprettig voelt. Heeft iemand tips en is wat ik beschreven heb normaal?

Alvast bedankt!!

Groet Tiepfaud 

Dit is opzich helemaal niet raar, alleen dat de huid verkleurd, maar omdat je eikel wanneer die onbesneden is nog niet vaak echt aanraking gehad heeft is dit heel normaal dat die nog erf gevoelig is, maar dit zal minder worden aangezien je eikel zal gaan wennen.

Reageer