Gesprek Iedereen mag Joinen

  • 26 May 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Yo laten we een leuke chat aanmaken. Met z'n allen we zijn nu alleen thuis met die saaie corona ... Laten we lekker mat z'n allen gaan chatten

Jong of oud zwart of wit. It doesnt matter...

Laten we gewoon ff allemaal in deze chat droppen hie het gaat en of we elkaar hier kunnen helpen

 

Hopelijk word het iets

Leroy

 


3 reacties

Hoi

 

In principe is chatten op het forum niet toegestaan, maar ik vermoed dat we in dit topic wel gewoon mogen vertellen hoe het met ons gaat? Dan is het niet per se chatten, maar wel gewoon gezellig delen hoe we ervoor staan. 

 

Met mij gaat het best goed. Hoe gaat het met jou, Leroy57? Persoonlijk vind ik het niet zo erg om vaak thuis te zitten, al mis ik het te gaan sporten in de club waar ik heen ging. Verder probeer ik dagelijks te gaan wandelen en wat te lezen, en hang ik ook vaak op dit forum rond.

 

Gr. Kenshin

Met mij gaat het niet super goed. Mijn opa is overleden gister en ik denk er wel aan. Maar verder met school gaat het prima. Sta geen tekorten meer. 

Hallo Leroy57 :)

Ik snap dat dit topic goed bedoeld is maar ik ga het toch even rapporteren voor het verbreken van de forumregels.

-TheMightySlayer <3

Reageer