Skip to main content
Vraag

Gepest omdat ik luizen had

• January 25, 2025
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Ik had luizen toen ik in de eerste zat en ik werd er gepest.Die meisje die me hebt gepest zit dit jaar weer in me klas😭.Dus moet ik wraak nemen??

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 25, 2025

Hey, hoe lang is dat geleden?  En doen ze nog steeds dom en pesterig? Wraak nemen is nou ook weer niet de beste manier denk ik, de mooiste manier om ze “terug te pakken” is om stevig in je schoenen te staan en hun te laten zien dat je je door hun domme gedoe niet hebt laten beinvloeden.  Dat je een soort lekker puh houding naar hun hebt en je verder helemaal niks van ze aantrekt. Heb je andere besties waar je mee optrekt?  Dan heb je met die pesters niks te maken in ieder geval en ben je niet zo alleen als je met ze van doen hebt. Maar in elk geval, laat ze gewoon geen enkele rol spelen in  je leven.  Dat is de mooiste “wraak”denk ik xD.

Liefs Tover xxx

• January 25, 2025

Helemaal een met ​@Tover01  Als je haar nu gaat terug pakken is de kans alleen maar groot dat zei ook weer iets gaat doen en dan blijf je bezig.

@Tover01 moet jij trouwens je handtekening niet aanpassen? De feestdagen zijn alweer een tijdje voorbij😉

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 25, 2025

Haters gonna hate. Negeren.  Ze houdt er wel vanzelf mee op als je niet ingaat op haar gepest. Pesters willen reactie en als die niet komt is er geen lol aan voor hen.