Skip to main content

Hey dames, 

Ik vraag me af wat de gemiddelde cup maat is hier op het forum. Laat hier onder je cup maat achter (in cm is het fijnst) alvast bedankt.

Hey dames, 

Ik vraag me af wat de gemiddelde cup maat is hier op het forum. Laat hier onder je cup maat achter (in cm is het fijnst) alvast bedankt.

Iemand?

Waarvoor wil je dat weten dan? Overigens is er niet echt een kloppend gemiddelde vast te stellen want het verschilt zeer door het bereik aan leeftijden en unieke personen. 

Ik ben nieuwsgierig en wilde ergens over hebben, klopt dat iedereen uniek is. Was gewoon een domme topic.

@eenanoniemejongen1 anders kijk je gewoon door wat seks-vragenlijsten… daar is er een vraag hoelang iemand zn lul is (voor de jongens), en (voor de meiden) wat hun cup maat is...

@Flopflop14 verkeerde getagd? Ik hoef geen antwoord op de vraag wat de gemiddelde penislengte of cupmaat. Het stoort mij namelijk juistenigszins dat er allemaal geile mensen zijn die het topic volgooien met onzin topics aangezien ze inhoud bevatten die al 20 duizend keer behandeld is. Wellicht is dat mijn gebrek.

Reageer