Vraag

gekke bultjes op mijn lul

  • 25 February 2020
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

Badge

Ik kwam er sinds laats achter dat ik gekke gelen bultjes op de achter kant van mijn lul heb zitten weet iemand wat dit is/betekent?????


3 reacties

Dat is natuurlijk een beetje een vage beschrijving, maar er zijn wel een paar standaard dingen:
 

Het kan smega zijn, dus zorg dat jij het goed schoonmaakt.
Het kan ook het volgende zijn.
Let op, er zitten afbeeldingen bij. Geen echt schokkende, maar je wilt dit niet openen terwijl je gehele klas er bij zit.
Dat is vrij gebruikelijk en je kunt er niet echt veel aan doen, dus maak je er niet al te veel zorgen over.

Je kunt altijd nnog jouw huisarts hierover raadplegen, mocht jij je er echt zorgen over maken.

Badge

Bedankt voor de tip maar ik heb zelf een beetje meer uitgezocht en het blijkt dat ik plekjes van fordyce heb

Hee! 

Ja je hebt al gevonden wat het is dus congratz. Maar ik wilde er even aan toevoegen dat die bultjes heel normaal zijn. Ze zijn onderdeel van het menselijk lichaam en iedereen heeft ze. Alleen bij de meeste mensen zijn ze niet te zien. 

Maargoed ikzelf heb ze ook zienbaar. Maar ook op mn lippen, dusja super kut. Want op je lippen zitten ze ook bij iedereen. 

Ja dat wilde k gwn ff zeggen om andere mensen die hetzelfde misschien ook hebben wat minder vragen te laten hebben. 

Reageer