Vraag

geen zlip durven kopen voor jongens

  • 3 October 2020
  • 13 reacties
  • 551 Bekeken

Badge

Hallo allemaal 

 

Ik ben een jongen van 15 jaar 

Ik  zou graag een slip willen proberen maar ik durf het niet te vragen aan mijn moeder 

 

Iemand tips om het te vragen 


13 reacties

Hey,

Ik zou er gewoon zelf eentje kopen en het dan ervaren. En als je het dan fijn vind en je weet wat je ervan vind, kan je het misschien met je moeder bespreken. Dan zouden jullie gerichter samen kunnen kijken, wat je kan doen en wat jullie kunnen afspreken over het dragen van een slipje.

Xx Simply Me

Badge

Maar ik ben dan bang dat ik een bekende tegen kom

Dan kan je het beste naar een andere dorp/stad gaan, zodat je bijna zeker weet dat je geen bekende tegen komt. En je kan nu ook nog eens een mondkapje opzetten zodat je minder herkenbaar bent en als je ook een capuchon opdoet ben je nog minder herkenbaar. Dus misschien is dat een idee?

Het is een onderbroekensoort, de kans dat anderen dat heel raar vinden lijkt mij klein. Het is ook niet voor niets dat de schappen met onderbroeken nog voor 50% bestaan uit slips.

Heyy

Je kunt gwn zelf gaan. Je kunt als je door de winkel loopt die slip tussen andere kleding verstoppen zodat mensen in de winkel niet zien dat je het vasthebt. Daarnaast, wat boeit het andere mensen wat voor ondergoed jij draagt.

Moest je dan toch iemand tegenkomen, zeg dat het voor een weddenschap is die je verloren hebt ofzo, verzin iets waardoor het minder raar is. Zoiets als; wat is de kans, of waarheid durven of doen. En dat je een hele dag moet een slip dragen. Dan weten anderen het niet!

Groetjs

Hi Pepernoot,

 

het is niet gek als je als puber zelf je onderbroeken wilt uitzoeken en dus ook gewoon wel eens iets anders uit wil proberen.

Koopt je moeder tot nu toe ondergoed voor je? Dat is heel normaal hoor, want dat gebeurt bij sommige van onze vrienden die 17 en 18 zijn ook nog. Die vinden het wel makkelijk.

Vroeger kocht mama ook onze onderbroeken, maar op een gegeven moment wilden we wel zelf kunnen kiezen. Ik denk dat we toen 14 waren ofzo.

Dan had ze (mama) weer nieuwe gekocht en dan zeiden we 'die is saai,  die is lelijk, die zit niet lekker’ en wij zullen ze de volgende keer zelf wel uitkiezen en dan mag jij ze betalen haha. Ja, zo brutaal zijn wij nu eenmaal soms tegen mama, maar zolang we er lief bij kijken en haar knuffelen, vindt ze het niet zo erg.

Misschien moet je het iets anders tegen jouw moeder zeggen, maar het is niet gek als je op een gegeven moment zelf iets wilt uitzoeken.

Zoek wat voorbeelden op op internet en laat die zien. Ik zou dan wel niet gelijk hele dure uitzoeken, maar een beetje in de prijscategorie van de onderbroeken die ze nu voor je koopt.

Dan kun je zeggen welke kleurtjes je leuk vindt. Ja, twin en ik zijn nogal van de kleurtjes en prints, maar ja, als jij gewoon een witte of zwarte wilt hebben is het ook helemaal prima natuurlijk. Bij ons op school hadden onze klasgenoten ook veel verschillende soorten aan. Iedereen moet kopen wat ie mooi vindt en wat hem lekker zit.

Behalve voor verschillende kleuren kun je ook verschillende modellen kiezen, dus strakke of wijde boxer met korte of lange pijpjes of een slip(je) natuurlijk.

 

Dus eigenlijk vraag je aan je moeder of je net als je t-shirts ook je onderbroeken zelf uit mag kiezen. Ik neem aan dat je wel iets over je t-shirts, overhemden, sweaters, hoodie's of broeken te zeggen hebt en anders kun je dat ook gelijk regelen :yum:

 

Als dat voor nu ff lastig is voor jou, dan kun je natuurlijk zelf ook ff naar de winkel om een slip te kopen. Hierboven staan al allerlei tips die kunnen helpen. Wees niet bang om iemand tegen te komen. Waarschijnlijk let er helemaal niemand op je, dus ook niet op wat je koopt.

Als je daar toch op één of andere manier ongemakkelijk bij voelt dan kun je nog een soort trucje toepassen. Zoek thuis op internet bv. op de site van hema of zeeman op welke onderbroek je zou willen kopen en kijk of ze die in jouw maat hebben. Als je je maat niet weet, moet je ff in de onderbroek die je nu aan hebt of eentje uit je kast even op het labeltje kijken. Als je 15 bent kan het van alles zijn (152, 158, 164, 170, 176 of zoiets als XS, S, M enzovoorts haha, nou heb ik ongeveer echt alles opgenoemd), want de ene puber van 15 moet nog aan zijn groei beginnen en de andere is al langer als zijn vader.

Schrijf dat model en de maat op een briefje en stop dat in je zak. Als je je toch niet fijn voelt bij het uitzoeken, haal dan dat briefje uit je zak en vraag of je de goeie hebt, omdat je die van je moeder mee moest nemen. Je hoeft er niet bij te zeggen voor wie die onderbroek is, maar je kunt natuurlijk wel vragen of ‘je moeder’ die mag ruilen als je toch de verkeerde mee hebt genomen, omdat zij het niet goed uitgelegd heeft en de volgende keer dan maar zelf die dingen moet gaan halen die ze wil hebben. Hahaha, gwn lekker je moeder de schuld geven in de winkel.

Dat deden twin en ik ook de eerste keer dat we ontharingsschuim bij de Kruidvat gingen kopen om ons schaamhaar weg te halen…...haha. Nu lopen we gwn de winkel in en pakken zo'n spuitbus en zeggen er niks meer over. Gaat ze ook niks aan :joy:  Net zo min als het ze aangaat toen die jongen voor ons XL condooms kocht…..we hebben buiten nog ff onze duim opgestoken naar hem en geglimlacht….da's toch wel aardig of niet?

 

Ok, dus morgen loop jij lekker in je nieuwe slip rond en laat ff weten hoe die bevalt.

 

Btw, bij zeeman hebben ze er al 2 voor 2,99, dus das wel te doen toch? Om uit te proberen….

 

Mooi, ik denk dat wij nu maar even wat gaan eten en dan lezen we straks wel wat je gaat doen en welke je leuk/mooi vindt. I know, wij zijn soms echt heel nieuwsgierig, wat niet wil zeggen dat je dan ook alles hoeft  te vertellen, natuurlijk.

 

Oh ja, we wilden eerst zeggen dat jij, Pepernoot ook gewoon aan Sinterklaas een slip kon vragen, maar dat vonden we, bij nader inzien, toch niet grappig en dus hadden we dat andere maar allemaal opgeschreven.

 

Hopelijk heb je er iets aan :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Badge

Hoi m en ms 

 

Dankjewel ik ga deze week even naar de zeeman  om een te kopen 

 

Groetjes pepernoot 

Hi Pepernoot,

 

cool, welke kleur vind je leukste, denk je

ik geloof dat ze zwart, wit, grijs en donkerblauw hebben

 

Succes iig.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Hi m en ms 

 

Ik ga voor de donker blauwe 

 

Wat voor onderbroek heb jij als ik vragen mag 

Groetjes pepernoot 

Hi Pepernoot,

 

ik vind donkerblauw ook altijd wel mooi.

Blauw staat ons sws altijd goed, want we hebben ook blauwe ogen :slight_smile:

 

Wat voor onderbroek heb jij als ik vragen mag 

je mag me alles vragen hoor, kan ik altijd nog kijken of ik antwoord geef haha

 

Twin en ik dragen bijna altijd strakke boxers en vaak van Freegun of NoPublik, die draagt niet iedereen hier in NL, maar je kunt ze er nu wel gwn kopen. Vroeger zagen we ze alleen maar in Frankrijk en kochten we die dan op vakantie.. We houden wel van kleurtjes en prints, maar sommige vinden dat kinderachtig, maar dat kan ons niks schelen. Wij doen gewoon wat we zelf leuk vinden. Ik ga wel van allebei de merken een voorbeeld sturen die we zelf hebben

Ik heb deze nu aan:

en twin deze op het ogenblik:

 

Wij vinden ze wel leuk en grappig en we zijn nog op vakantie en zijn in Zuid-Frankrijk (we hebben een tussenjaar dus), dus das wel leuk toch met die palmbomen.

 

We hebben ook wel gewoon donkerblauwe boxers en thuis ook nog wel een paar slipjes van Calvin Klein geloof ik, maar meeste toch met printjes

 

Groetjes,

M&M's en twin

Badge

Ik heb een slip gekocht en het zit best lekker het is even wennen

maar  ik moet hem een keer wassen hoe ga ik dat doen iemand tips ?

Hi Pepernoot,

 

Ik heb een slip gekocht en het zit best lekker het is even wennen

ok, cool, ja, je mist die pijpjes in het begin, dus dat voelt anders

 

maar  ik moet hem een keer wassen hoe ga ik dat doen iemand tips ?

daar heb je wel een punt haha

Ik zou zeggen gewoon in de wasmand en dan gaat ie vanzelf, soort van, met alle andere was gewassen worden. Alleen denk ik dat als het zo simpel was, dat je dat zelf ook al bedacht zou hebben, dus ik vermoed dat je thuis niet verteld hebt over jouw nieuwe aanwinst en dat de wasmand niet jouw eerste keus is, omdat je niet wilt dat je moeder een UVO (ja, ik heb het goed gespeld hoor, het moet niet UFO zijn, UVO is de afkorting voor een ongeïdentificeerde vuile onderbroek) en ja, je hebt geen zin in een gesprek met je moeder hierover.

Ik zou M&M's niet zijn als ik niet een oplossing voor je heb. Het is echt een oplossing (letterlijk), eentje van water en wasmiddel en dat doe je in een klein emmertje of in je wasbak, stop de stop (zo'n ding dat er voor zorgt dat het water niet wegloopt) erin en (half)vol met lauw/warm water laten lopen en een klein scheutje vloeibaar wasmiddel of een beetje waspoeder erin. Dan die onderbroek erin, ff beetje heen en weer bewegen in het water, dus een beetje een wasmachine nadoen met je hand. Eventueel een keertje schoon water pakken en herhalen, een tijdje in het water laten staan om te laten weken (niet zo lang als weken) en na een tijdje met schoon water een paar keer uitspoelen en dan voorzichtig uitwringen met je handen. Niet overdreven hard wringen, anders kun je gelijk naar de Zeeman om een nieuwe te kopen. Dan moet ie nog drogen en dat zou ik dan, als je alles stiekem wilt doen, 's nachts op je kamer doen door je onderbroek over de verwarming te hangen of op een ander plekje waar die kan drogen. Volgende morgen lekker opbergen en net doen of er niks aan de hand is…..hahaha. Er zijn mensen die een wietplantage in huis hebben zonder dat iemand het weet, dus stiekem een onderbroek wassen moet ook wel lukken, denk ik.

Je kunt je onderbroek ook wassen als jezelf onder de douche gaat. Ga met die onderbroek aan lekker onder de douche staan, dan kan die al lekker nat worden en dan pak je een emmertje of de wastafel (nou ja, niet die wastafel pakken, gewoon laten hangen, maar je snapt me wel). Dan schoonmaken zoals hierboven beschreven. Ondertussen ga je zelf lekker verder met douchen en haren wassen en idk wat je verder nog allemaal onder de douche doet. Na het douchen niet die onderbroek vergeten mee te nemen naar een veilige plek en klaar is Zwarte sorry niet zwarte, want dat mag niet meer Piet Pepernoot.

 

Kun je hier iets mee?

Je kunt ook wel de wasmachine gebruiken als er niemand thuis is, maar om voor één onderbroek een heel wasprogramma te draaien is misschien wat overdreven, maar kan wel. De meeste wasmachines hebben wel een kort programma, maar dat duurt vaak nog wel 30  minuten, maar dan is je onderbroek wel goed schoon en na automatisch centrifugeren ook al redelijk droog, dus kijk maar wat je doet….

 

Succes en ik hoor het wel of alles gelukt is.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's

 

PS twin en ik moeten thuis ook de was doen van onszelf en onze broers, dus wij hebben praktijkervaring, maar wij gebruiken gewoon de wasmachine

Badge

Ik had een vergelijkbaar probleem, en wat ik heb gedaan is: ik heb nieuwe onderbroeken gehaald, zelf, en ik heb wat boxers gekocht en ook wat slips (bij de zeeman). Thuis heb ik een tikkie naar mijn ouders gestuurd voor “onderbroeken” en ik heb de slips en boxers gedragen en in de was gedaan. Mijn moeder vroeg er een keer naar en als het nodig is kan je gewoon zeggen dat je ze uit wilde proberen of dat je vaak alst heb van omhoog kruipende pijpjes.

Reageer