Vraag

geen teken van puberteit

  • 3 May 2022
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar (jongen),

Maar ik heb nogsteeds geen enkel teken dat ik in de puberteit zit ik heb nog geen schaamhaar of oksel haar

Ik ben niet eens dichtbij om de baard in de keel te krijgen Sperma heb ik nog niet en mijn penis is maar 9 centimeter erect. 

 

Ik begin me echt aftevragen wat er mis met me is :( 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dan begint het bij jouw wat later 

Is helemaal niet erg:) de een krijgt het wat eerder en de ander wat later.

Grtz,

 

Reputatie 6
Badge +5

Heyhey! De leeftijd waarop de puberteit begint is bij iedereen anders. 14 jaar is vrij laat, maar dit duidt nog niet op een serieus probleem. De meeste jongens die de puberteit later krijgen dan 14 jaar, zijn gewoon laatbloeiers. Dit heb je waarschijnlijk van een van je ouders geërfd. Misschien waren je ouders ook late pubers? Anyway, er is niks om je zorgen om te maken en als je dat toch doet, kan je altijd met een arts gaan praten. 

Groetjes! xxx

Badge

Hoi!

 

Ik zou mijn eigen ervaring een beetje vertellen. Ik ben zelf bijna 16. Ik heb pas laatst mijn eerste sperma gehad bij het klaarkomen. Ik zou niet weten hoe lang mijn penis is maar die is niet bepaald lang ofzo hoor. Ik ben daar best laat mij. Ook was het pas eind winter dat de baard in de keel begon. Die is ook nog niet helemaal klaar aangezien ik nog een vrij hoge stem heb. Tenminste dat vermoed ik. 

Ik heb deze twijfel een tijdje terug ook gehad! Maar ik heb het gewoon vrij laat. Het komt wel heb wat geduld. 

 

Groetjes

Reageer