Vraag

geen schaamhaar

  • 25 September 2021
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik heb nog steeds geen schaamhaar, ik word binnenkort 16. Ik weet niet of dit normaal is. Ik heb gehoord dat anderen van mijn leeftijd al wel schaamhaar hebben. Dus: hebben jullie schaamhaar en hoe oud ben je? 


2 reacties

Badge

Heyy, volgensmij is het niet echt normaal, want ik ben 14, bijna 15 en heb echt al vanaf mijn 11e schaamhaar. Maar natuurlijk kunnen dat soort dingen bij de ene eerder of later komen dan bij de ander... Ben je met alles wat later (ongesteld, borstgroei etc) of is het echt alleen dit?

Het is trouwens alleen maar chill hoor, geen schaamhaar hebben. t Zit toch alleen maar in de weg, en dan hoef je t temiste niet te scheren

Heyy

 

Dat lijkt mij niks om je zorgen over te maken.

 

Je bent misschien een beetje aan de late kant, maar iedereen ontwikkeld zich op een ander tempo.. Waar de een op zijn/haar 11e al schaamhaar krijgt, krijgt de ander dat op zijn/haar 17e pas.

 

Heb je al wel dat je andere kenmerken van de pubertijd hebt?

 

Het lijkt mij echt niks om je druk over te maken en je zal waarschijnlijk nog wel schaamhaar krijgen. Je merkt vanzelf of/wanneer dat is.

Als je je er zorgen over maakt kan je natuurlijk ook altijd een bezoekje aan de huisarts brengen!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer