Vraag

Geen okselhaar

  • 9 March 2022
  • 3 reacties
  • 425 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Haii, ik ben een jongen (bijna 14) en ik zit in de tweede klas. Ik zie altijd bij het omkleden bij de gymles dat de jongens bij mij in de klas al redelijk veel okselhaar hebben, maar ik nog niet. Ik heb ook al redelijk veel balhaar en piemelhaar, maar onder mijn onder mijn oksels is er nog niks te zien. Maar het is ook niet zo dat er een paar jongens zijn zonder okselhaar, maar ik ben echt de enige zonder okselhaar. Ik schaam me hier best erg voor en ik heb ook het gevoel dat ik door iedereen wordt aangekeken tijdens het omkleden. 

Weet iemand of het vaker voorkomt dat het wat langer duurt voordat er okselhaar begint te groeien?

Weet iemand de oorzaak?

 

Groetjes!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Soms kan het wat langer duren voordat je lichaamshaar groeit, ik heb begrepen dat dit soms duurt tot de 18e ofz. Geen idee, heb gewoon geduld. Het zal vanzelf komen.

Je hoeft je nergens voor te schamen, en je wordt wss niet aangekeken, want bijna iedereen is bezig met zijn eigen zaken. Zoals jij die je zorgen maakt over je okselhaar. Maak je maar geen zorgen en schaam je vooral niet :D

Ik hoop dat dit zelfs maar een klein beetje helpt!
Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +17

Hoi geen zorgen dat kan heel goed.  Het komt vanzelf. En anders is het ook niet heel erg toch :)

Je bent zoals je bent .  

Grtz liefs Julian X

Bij de een zal zoiets sneller gaan groeien, en bij de ander duurt het iets langer. Maak je geen zorgen! Jij krijgt het ook wel.

En je schamen is ook nergens voor nodig. Bekijk het eens van de positieve kant, jij hoeft je daar niet te scheren!

 

 

Reageer