Vraag

geen korte mouwen

  • 1 June 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb best wel veel littekens en armhaar en beenhaar ik vind het daardoor niet fijn om korte mouwen aan te doen of een korte broek.Nu het warm is in Nederland kan ik niet meer schuilen in mijn truien. heeft iemand tips?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

heey!

wat vervelend dat je je een beetje onzeker voelt. ten eerste zou ik me echt proberen niet te schamen voor je haar (dit heeft tenslotte iedereen!!). als je je echt heel onprettig voelt over je haar zou je het natuurlijk af kunnen scheren. dan ten tweede, littekens. ik heb zelf ook erg veel littekens en het was moeilijk om dat te accepteren, maar uiteindelijk is dat nu eenmaal wie je bent (hoe die littekens er ook gekomen zijn, ze zijn nu deel van jou en er is geen enkele reden om je ervoor te schamen). als je littekens heel erg opvallen kan je er misschien make-up op doen, je hebt speciale make-up voor littekens (is vgsm ook water bestendig!) dus misschien is dat een idee. en als je het echt heel vervelend vind om korte mouwen te dragen kan je misschien wat lange mouwen shirts kopen van een dunne stof, dan is het toch niet zo heet met lange mouwen. ik weet niet precies wat jou situatie is maar misschien kun je heel veel armbandjes ofz dragen om wat littekens te verbergen.

succes!

groetjes,

Amie

Reageer