Vraag

geen borsten

  • 29 December 2023
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hey hey 

ik ben 13 jaar zit in het 2e en f*ck1ng  iedereen uit mijn klas heeft al b0rsten en ik ben de enige die letterlijk NIKS heb en ze lachen me constant uit. vorige week kwam er een meisje van 10 naar me toe en ze vroeg waarom ik geen b0rsten had dus ik zei dat dat niet aardig is om te vragen en toen deed ze der shirt omhoog en ik kon letterlijk der bh zien dus ik trok der shirt weer naar beneden en zei dat ze dat niet moet doen omdat dat raar is en der ouders waren ook nergens te bekennen (was bij trampoline park en ik kende dat wijf niet eens) toen ik later thuis was dacht ik er wel over na dat ik plank was en een random meisje van 10 al een grote bh had echt wtf ik had het aan mijn beste vriendin vertelt maar die geloofde me niet. Heeft een van jullie dit probleem misschien ook?! krijg ik ze uberhaupt wel?! please tips om grotere te krijgen?!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ja, op een gegeven moment krijgt iedereen borsten, ook jij.
Borstgroei begint op verschillende leeftijden, meestal tussen 11 en 13.

Ik denk dat het bij jouw wat langer duurt, dat is niet erg.
Je kunt het niet versnellen, je moet gewoon goed en gezond leven en dan komt het wel.

Reputatie 3
Badge

oke ja wel echt f raar dat je vriendinnen je uitlachen like dat is echt super gemeen hun kunnen wel weten dat jij daar onzeker over bent maar anyways mijn vriendin had dit ook en op een dag had ze ze wel opeens en dat was vgm eind 13 toen ze ze kreeg en ze had daarvoor dus echt echt niks dus ik denk dat het dan nog gwn moet komen

Reputatie 7
Badge +11

Het komt vanzelf. Sommige meiden groeien gewoon eerder en andere later. Die 10-jarige was waarschijnlijk gewoon vroeg in de puberteit gekomen.

 

Liefs,

         M.

Reputatie 4
Badge +1

Je hoeft je geen zorgen te maken. Rare situatie met dat meisje maar trek je daar niks van aan. Ik ben zelf 15 en heb ook nauwelijks borsten, maar je moet het gewoon accepteren. Iedereen heeft andere grooten. Bij mij begon de groei ook pas eind 13, begin 14 ofzo, en het is er wel. Het komt wel je moet gewoon nog in die groeitijd komen! Er zijn helaas zover ik weet geen manieren om je borsten sneller en voller te laten groeien, blijf vooral gewoon goed eten.

Liefs M

Reputatie 6
Badge +3

hey. ik ben 16. ik  had tot mijn 15 niets. ik dacht dat ik altijd plat zou blijven. nu ben ik hier met een b-cup. niet veel, maar misschien geeft het je hoop sinds jij nog maar 13 bent en nog tijd genoeg hebt.

Reageer