Gedrogeerd?

  • 8 February 2018
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik was gisteravond uit. Naar een discotheek ( via school) was heel gezellig alleen later op de avond werd ik in eens heel erg moe en hoofdpijn en het leek net alsof alles dat mn vriendinen tegen me zijden het eni oor in en het anderen weer uit ging. Ik kon ook moeilijk lopen, en viel bijna om. Een vriendin van mij is toen maar een leeraar gegaan. En die zij dat we even buiten moesten praten voor frisselucht . Ze vroeg wat er was is zij dat ik in eens heel moe werd. Toen vroeg ze of ik ook buikpijn had of iets anders. Ik zij euhmm nee maar wel een druk op mn borst. Daarna zij ze dat ik mn moeder moest appen dat ze me moest komen ophalen. En vervolgens ging zij weer naar binnen en ik even later ook. Maar ik begin me steeds slechter te voelen. ( daarna heeft mn moeder me opgehaald en ben ik gan slapen)
Vanmorgen ging het weer wat beter . Maar ik ben nu nog steeds erg moe en voel me ook een beetje verward.

Weet iemand wat ik bet beste kan doe
Of waardoor het misschien komt?

-NiemX01

5 reacties

Hoi!

Je had last van hoofdpijn, vermoeidheid, duizeligheid en een zwak bewustzijn. Nu heb je nog last van vermoeidheid en ben je een beetje verward. Dit zijn erg algemene klachten, en er kunnen verschillende oorzaken achterliggen.

Alcohol kan een oorzaak zijn. Weet je wat er in de drankjes zat? Zoete drankjes zijn vaak een valkuil, omdat je de alcohol minder proeft. Onbewust giet je een hoop naar binnen. Verschillende soorten alcohol door elkaar drinken kan er ook voor zorgen dat je je slecht voelt. Het was iets i.v.m. school, er waren zelfs leraren, dus was er alcohol te krijgen? Nou ja, in ieder geval, iemand kan alcohol meegenomen hebben.

Het is moeilijk om te achterhalen of je drugs in je lichaam had. Ik weet niet voor hoelang drugs in je lichaam blijft, dat hangt vast ook van de soort drugs af. Heb je bewust iets genomen?

Het kan altijd dat iemand iets in je drankje heeft gedaan. Ben je ooit het bewustzijn verloren die avond? Zijn je vriendinnen altijd goed bij jou gebleven?

Het is goed dat je naar huis bent gegaan. Als je je slecht blijft voelen, kun je naar de huisdokter gaan.

Eén van de belangrijkste dingen die je moet onthouden: laat je drankje nooit alleen achter. Hou het altijd goed in de gaten. Als je je drankje even alleen hebt laten staan, weet je nooit of iemand er wat in heeft gedaan, dus dan haal je best een nieuwe.

Beterschap!

Groetjes
x
Hoi 100DIVERGENT11,

Er mocht geen alchohol geschonken worden.
Het enige wat ik op die avond daar gedronken heb was 1 blikje redbull en 1 beker cola.
Er waren wel mensen eruit gezet omdat ze van die flugel flessjes waren aant drinken, en wat ik na de hand gehoord heb was dat er een jongen was met xtc pillen (weet niet 100% of dat ook echt het geval was). Ik heb zelf absoluut niks genomen.

Zo ver ik weet ben ik niet buitenbewust zijn geweest. Wel bijna volgens mijn vrienden. Ik weet wel niet heel veel meer van die avond, alleen maar stukjes ofz.
Verder weet ik wel dat ik was weg gelopen van de groep om ergens te gaan zitten.
Ze zijn toen wel meteen achter me aan gegaan

-NiemX01

- Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm dubbele reacties -
misschien komt het door de hoeveelheid frisdrank je dronk? want sommige krijgen door dat namelijk klachten.
Om nu nog te achterhalen waardoor het komt is lastig. Hoe voel je je intussen?

Ik zou zeggen: houd dat voorval op dat feestje in je achterhoofd, en bekijk of de klachten terugkeren. Misschien was het iets eenmaligs. Moesten de klachten terugkomen, kun je naar de huisarts gaan, ook al is het maar voor de zekerheid.

Reageer