Vraag

Gaatje tussen voorhuid en eikel

  • 26 February 2022
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Badge

Ik heb al een tijdje een gaatje tussen de voorhuid en de eikel. Vandaag heb ik ernaast een 2e gaatje ontdekt. Op internet heb ik dingen gelezen over het loslaten van de voorhuid. Mijn piemel bloed niet en ik zie ook geen ontstekingen. Kan iemand mij helpen? 


5 reacties

Badge

Ik ben 14 trouwens

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @AnoniempieAnoniem

Als iemand je kan helpen, dan is het de huisarts wel :). Ik zou bij de huisarts langsgaan. Die weet precies wat dit is en heeft er zelfs voor gestudeerd. Je mag vanaf je 12e alleen naar de huisarts. Het zal vast spannend zijn, maar vergeet niet dat de huisarts er ervaring mee heeft en dit heel vaak doet. Als je je er toch ongemakkelijk bij voelt als je een vrouwelijke huisarts hebt, kan je altijd vragen om een mannelijke huisarts. 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

Hey!

Ik ben alvast even met zeggen: zoek nooit medische dingen op op het internet! Al zoek je op dat je jeuk hebt dan zegt Google dat je nog 2 dagen te leven hebt. Maar dat ter zijde, als het goed is weet ik waar het over hebt. En dat hebben ik en een paar vrienden ook! Het is niks en de meeste mannen hebben het, ik weet niet exact waarom het er is, maar als het is wat ik denk dat het is, dan kan het geen kwaad.

Maar om het zeker te weten, kun je het misschien meer uitleggen wat je hebt?

 

Jā ne,

Watashi.

Reputatie 7
Badge +7

Ga langs de huisarts en laat je testen of ondezoeken en hij of zij vertelt je wat je wel en niet moet doen.

 

MCES 

Badge

Hey!

Ik ben alvast even met zeggen: zoek nooit medische dingen op op het internet! Al zoek je op dat je jeuk hebt dan zegt Google dat je nog 2 dagen te leven hebt. Maar dat ter zijde, als het goed is weet ik waar het over hebt. En dat hebben ik en een paar vrienden ook! Het is niks en de meeste mannen hebben het, ik weet niet exact waarom het er is, maar als het is wat ik denk dat het is, dan kan het geen kwaad.

Maar om het zeker te weten, kun je het misschien meer uitleggen wat je hebt?

 

Jā ne,

Watashi.

Ik weet niet hoe ik het moet beshrijven maar in ieder geval is het een gaatje dat pas zichtbaar wordt als ik de voorhuid helemaal naar achter trek.

Reageer