gaan zwemmen in schaamte

  • 28 August 2023
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo, 


mensen die dit lezen. 
Ik ben FarAnoniem, 12 jaar. 
ik ga volgend jaar iedere week gaan zwemmen met de klas, maar eerlijk ik durf niet in mijn badpak buitens huis te gaan. Doordat mijn lichaam aan het veranderen is. Misschien weet jij mij er mee te helpen . 
 

Gr. FarAnoniem


3 reacties

Badge

Hi FarAnoniem,

ik ken je gevoel! Ik ben ook heel onzeker ik badpak. De afgelopen tijd is mijn lichaam zo veranderd en ben ik er ook heel onzeker over. Ik vind zelf me lichaam heel lelijk, maar ben er achter gekomen dat als je je eigen lichaam accepteert dan voel je je ook beter in badpak. Het is niet dat ik dan voor de hele klas in je badpak wilt staan. 
 

mij heeft het geholpen om er achter te komen waar je het meest onzeker over bent en dat kan je dan oplossen. Ik ben heel onzeker over mijn benen en huppen. Dus ik heb een zwembroek je over me bikini gedaan en het help wel.

ik weet niet of je er iets aan hebt maar veel suc6! 

 

xx L 
 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi. Lunaa heeft gelijk, en je kunt ook denken, iedereen is daar wel een beetje of heel zenuwachtig over hoor, Ik zelf ook, ik vind het elke keer weer even doorbijten als je in zo'n zwembroekje zo’n bad binnen loopt. Maar je valt helemaal niet op en iedereen loopt er mee , dus je gaat gewoon op in de massa zeg maar. Geen zorgen. Ik denk dat je er snel aan went en dan is het helemaal gewoon voor je !

Groetjes en hands , Tover

Reputatie 4
Badge

Hey FarAnoniem

Ik snap je onzekerheid en herken het ook. Mijn lichaam veranderd zoo ontzettend de laatste tijd.

 

Ikzelf ben sws onzeker over mijn uiterlijk en hoe ik eruit zie. Wat ik zelf zou doen in jou situatie is een soort sport broekje aan te doen over mijn badpak of tegen mijn ouders zeggen dat ik het helemaal niet fijn bent om bij je klas te zijn in een badpak. 

Ik weet natuurlijk niet hoe je band is met je ouders en of je dat wel wil zeggen. Je kan (als die er zijn) met een vriendin/vriend uit de klas erover praten.


En mijn last minute oplossing zou nog zijn is zeggen tegen je docent dat je ongesteld bent XD ;)

 

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik hoop dat het je gaat lukken <3 

Groetjes Mara 

Reageer