Vraag

ga ik groeien

  • 30 September 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

ik ben dus 15 en 1m52 ik ben in eind maart voor het eerst ongesteld geweest tot nu toe ben ik maar 4x ongesteld geweest mij vraag is ga ik nog groeien mij lichaamsgebouw met mij lengte samen lijkt gewoon op een kind van 11 jaar ik heb nog nooit een groeispurt gehad ik was al altijd klein ik weet niet echt of dat deze informatie nuttig zal zijn maar mij oom hij was vroeger op mij leeftijd ook klein zelf beetje kleiner hij heeft zijn groeispurt later gehad en nu is hij 1m75 zou dat bij mij misschien ook het geval zijn of niet ik wil echt niet zo klein blijven


2 reacties

Heyy

 

Wij kunnen je helaas niet vertellen of je nog een groeispurt zal krijgen of niet.. 

Het kan best zo zijn dat je nog gaat groeien hoor. Bij de een is de groeispurt nou eenmaal wat later dan bij de ander! De tijd zal leren hoe het bij jou zal gaan en hoeveel je nog zal groeien.

 

Als je je erg zorgen maakt kan je ook altijd even langs de huisarts gaan zodat die je vragen misschien kan beantwoorden :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het zelfde ik ben 14 en 149 dusss je bent iig niet de enige… maar het is wel vervelend idd. 

Het is zeker nog mogelijk dat je nog gaat groeien, misschien ben je gwn wat later met je groeispurt. Als je je zorgen maakt of iets kan je ook naar de huisarts gaan.

Reageer