Vraag

Friet op school??

  • 17 January 2018
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,

Ik ben nu een tijdje bezig met afvallen en het gaaf heel lekker moet ik zeggen.
Alleen nu hebben we binnenkort op school een avond dat we moeten blijven en daar moeten gaan eten.
Zoals je aan de titel kan zien is dit dus friet.
En ik wil echt absoluut geen friet eten want als ik er aan denk wordt ik al misselijk en ik ben bang dat ik dan mn vinger weer in mn keel steek en dat wil ik niet.
Heeft iemand een idee van wat ik zou kunnen doen zonder onbeleefd over te komen?
xxx Annuh

5 reacties

Valt er misschien iets met school te regelen?
In ieder geval , het is niet al te erg om een maal friet te eten, het wist niet al jouw voorruitgang weg o.i.d. , maar ik snap wel dat jij het niet wilt.
Hoi!

Ik kan me niet voorstellen dat school jou verplicht om friet te eten, en waarschijnlijk zijn er ook wat groenten, bv. sla. Als je daar wat van neemt heb je gezond gegeten.

Op zo'n schoolfeest wordt vooral veel gepraat en er is vast een hoop afleiding, dus ik denk niet dat ze zo letten op wat iedereen eet.

Probeer er een gezellige avond van te maken :)

Groetjes
x
Hoi,

Er zijn mensen die patat niet lusten. Allergieën. Je kan zoiets bedenken, maar je kunt natuurlijk ook gewoon iemand op school vertellen wat er speelt. Misschien is dat niet eens nodig. Neem gewoon je eigen broodje mee. Als iemand moeilijk doet, kun je altijd nog iemand wat vertellen.

Gr. Pin
Thanxx voor de reactiess, ik heb al n idee van wat ik ga doen xx
Je kan je ook bijvoorbeeld die dag ziek melden ?
xx

Reageer