Vraag

Fordyce Spots

  • 23 March 2020
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

ik ben 14 jaar oud en ik heb al een lange tijd last van Fordyce spots. Ik wist een hele lange tijd niet wat het was, want ik hoopte iedere dag dat het een keer weg zou gaan. Een tijd geleden heb ik research gedaan en kwam het erop neer dat ik last heb van Fordyce spots (kleine soortige puistjes) op mijn penis. Ik heb ook al gelezen dat het vaak voorkomt bij jongens en dat het geen effect heeft op seks en anderen activiteiten. Alsnog vind ik het best irritant dat ik te maken heb met zoiets. Ik ben er best onzeker over vooral tegenover mijn vriendin. We zijn van plan om het binnenkort te gaan doen en ik heb haar ook al uitgelegd dat ik dit heb. Zij zegt dat ze het niet erg vind en dat het niet uitmaakt, maar zelf heb ik er niet echt een fijn gevoel bij dat ik dit heb aan mijn penis. Nu is mijn vraag heeft iemand van jullie dit ook en is er geen medicijn hiervoor? 

Bedankt voor jullie attentie!

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 20


1 reactie

Dit was de eerste bron die er te vinden was, dus de informatie is vrij makkelijk te vinden.
Er is dus niet echt iets tegen te doen vrees ik, behalve die laser behandeling  die genoemd wordt op die site.
 

Reageer