FOR GIRLSHoe vraag ik om een eerste bh aan mijn moeder??

  • 18 February 2013
  • 31 reacties
  • 18917 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Ik weet het nog heel goed, ik was ook 12, en ik had al een paar maanden met van die topjes gelopen, op een gegeven moment deden de topjes zelfs pijn bij het rennen, dus besloot ik eerst eens op onderzoek uit te gaan op internet over hoe andere dat hadden gedaan. Toen mijn moeder op zolder met de was bezig was heb ik het aan haar gevraagd, en de dag erna zijn we bh's gaan kopen, ik had toen een 70A, en had 3 van die schattige bh'tjes gekocht van Boobs and Bloomers, die ik heel fijn vind! Ik ben inmiddels 13 en zit nu ruim in de 70B al bijna C! Gaat allemaal best hard, maar je leert het accepteren. Ik snap dat het spannend is, maar het beste is toch om over je angsten heen te komen en het gewoon te vragen, durf je het echt niet? Dan kan je een briefje schrijven of een mailtje sturen! Als je nog hulp nodig hebt, i'm here!!
@Ljager1 Waarom zouden moeders raar reageren? :S
Ik wil eigenlijk ook wel een bh, maar ik ben bang dat ze dan zegt dat het nog niet nodig is ofzo? zo reageerde ze namelijk ook toen ik zei dat ik mijn benen wilde scheren.
Ik had gezien bij de takko verkochten ze die speciaal voor kinderen tussen de 10 en 16 jaar daar zou je eens kunnen kijken
Badge

Ik heb mijn eerste bh gekocht toen ik 10 was, was een AA van de hema… ik heb het niet aan mn moeder gevraag maar ben gewoon even naar het dorp gefietst en gekeken wat het beste bij mij paste, ik ben een beetje een brutaal type dus ik heb hem maar gewoon gekocht en thuis even gepast, ik moet zeggen… nu draag ik een bh van de hunkemoller en die zit wel een stuk beter

Badge

Hoi, de laatste reactie zag ik was 11 maanden terug maar ik las deze reacties maar ik vond het helemaal nostalgisch om “8 jaar geleden” te lezen met meisjes die dan 12 waren. Wat zou het gaaf zijn als een van hun nog zou reageren anyways dit gaat helemaal niet over het topic maar wel bedankt als iemand dit nog leest die een reactie had achtergelaten want ik heb hier echt veel aan LOL

Reputatie 1
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Hoi,

ik zit in de 2e en heb.een bh. Zelf heb ik mijn moeder gevraagd door te zeggen dat mijn borsten gingen groeien. Zij zei dat we wel een keer naar een bh konden kijken. Je moeder begrijpt je wel, ze is ten slotte een vrouw. Ook zou ik met een kleine beginnen. Met niet teveel vulling. 

Hopelijk heb je er iets aan. 

 

Byebye

Reageer