Vraag

fijn om met volle luier rond te lopen

  • 27 March 2024
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

Badge

Hee k ben n jongen van 16 jaar , en k draag nog luiers maar me ouders denken dat k niet zonder kan maar k vindt het gewoon zo fijn om met n volle poep luier rond te lopen wat vinden jullie?


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik vind van niet idk ik ruik liever niet naar schijt de hele dag maar iedereen zn eigen ding right?

Reputatie 2
Badge

Mij lijkt t ni zo fijn, mr als jij t fijn vind is t prima. Ik zou trouwens wel opletten dat t hygiënisch blijft want een hele dag dezelfde luier met poep omhouden kan je ziek van worden of van gaan stinken, ik neem aan dat je dat ni wil. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat het thuis geen probleem is wanneer jij dat fijn vind. Ik denk wel dat het misschien niet het beste is om dat ook buiten de deur te doen. Dan confronteer je er anderen mee en dat vind ik niet zo netjes eerlijk gezegd.

Goed in een volle luier lopen is ook niet zo netjes maar ieder z’n ding. Wel goed zalf smeren anders gaat je huid heel snel kapot!

Reputatie 4
Badge +1

Euhm... ja ik ken het gevoel eigenlijk wel. Niet dat ik een poepluier fijn vind zitten ofzo maar onprettig is het ook niet. Soms wil ik 's ochtends het bed niet uitkomen en als ik dan moet poepen doe ik dat soms in mijn nachtluier. Maar alleen het opruimen vind ik niet fijn en eigenlijk doe ik het ook niet vaak want ik denk dat als mijn ouders erachter komen dat ze er niet echt blij mee zijn. Ik heb nog wel echt een bedplas probleem maar ik denk niet dat ze geloven dat ik onbewust nog in mijn luier poep. Maar idd als jij het fijn vind die het dan alleen thuis buiten de deur is wat @Anoniemste meisje zegt niet netjes. 

Hoe doe je dat met verschonen? Dat doe je gewoon zelf neem ik aan?

Badge

@Linne01 k woon in huis met 4 maar k heb nog 3 jongeren broertjes en zusjes eentje is 12 7 5. Maar we dragen allemaal luiers dus er is een oppas die ons allemaal verschoont. Omdat onze ouders eigenlijk weinig thuis zijn

Badge

Ik plas soms nog in bed dus mijn moeder koopt luiers voor mij alleen ik draag de luiers ook overdag omdat ik dat fijn vind 

Reageer