Skip to main content
Vraag

ff een vraagje (alleen meiden), hoe gaan jullie met buikkramp om?

• July 4, 2025
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hii,

hoe gaan jullie met buikkramp om?

en vinden jullie het ook altijd  akward om aan iemand om menstruatie spullen te vragen of ben ik de enige en heeft iemand daat tips voor?

groetjesssssss

5 reacties

• July 4, 2025

Hii

Een kruik kan helpen, verder rustig aan doen, netflixen, genoeg drinken en slapen.

Je hoeft je niet te schamen hoor. Je moeder is zelf ook ongesteld geweest, zeg het maar gwn, komt goed!

Hopelijk heb je hier iets aan. 

:)

xxx Lieve!

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 4, 2025

• July 5, 2025

Hoihoi,

Een kruik werkt inderdaad heel goed. Ik gebruik zelf ook pilletjes tegen mijn menstruatie klachten. Hierbij kan je bijvoorbeeld aan aleve denken. Je kan ook bij bijvoorbeeld de action van die plak warmte pads kopen. Normaal is dat tegen kramp in je spieren, maar het werkt ook heel goed op je buik tegen de kramp!! Het kost maar 1 euro dacht ik. 

Het vragen van menstruatie producten zoals tampons kan heel spannend zijn, maar dat hoeft totaal niet. (Bijna) elk meisje wordt ongesteld en het is hardstikke normaal! Maar je zou kunnen vragen of iemand wat mee heeft zodat je kan wisselen (als je misschien ben doorgelekt).

Hope this helps!

• July 5, 2025

Hallo,

Over buikkramp is geloof ik het meeste al gezegd, daar heb ik niet zo veel aan toe te voegen.
Het is heus niet raar om om mestruatiespullen te vragen hoor. De helft van de wereldbevolking wordt ongesteld, nietwaar?

Hoewel ik ook wel begrijp dat het een beetje ongemakkelijk is om om menstruatiespullen te vragen, maar anders kun je er niet zo veel mee en er gaat niemand boos om worden.

Veel sterkte!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 5, 2025

Menstruatie spullen zal ik gewoon aan je moeder vragen .

Het is heel normaal voor een meisje om ongesteld te worden dus nergens voor te schamen 

Als ik buikkrampen heb van me Menstruatie pak ik altijd alive die helpen bij mij zeer goed maar een goeie vriendin gebruikt een warme kruik