Vraag

Favoriete eten

  • 8 March 2022
  • 9 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

Ik vroeg me ineens af wat iedereen favoriete eten zijn? Misschien haal ik(of misschien iemand anders) er nog wat lekkers/nieuws uit.

Paar van mijn favoriete: Wrapsovenschotel, zelfgemaakte pizza, omelet, noodles, mochi, spekkoek

 

Beauuutje


9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Beauuutje

Ik hou heel erg van sushi, arizona, lasagne, noodles,  spaghetti, reese’s peanut buttercups (kleine verslaving haha) en kaas stengels. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Macaronischotel tortellini de 5 p's cupsoep

Spaghetti, pannenkoeken, pizza en lasagne

Reputatie 5
Badge +5

Sushi en bamisoep, daar kan je me s'nachts voor kan wakker maken

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Leuk dit!  Al is het een tijdje geleden haha.  Ik heb zin in dit soort vragen XD.

Mijn favoriete eten is nu een zelfgemaakte pizza met zoveel mogelijk er op. Zoals paprika, tomaat, kaas, courgettes, ei, ham,  kervel enzo enzo.   En ik ben ook dol op spaghetti met balletjes en room. En zo kan ik nog wel even doorgaan :)

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, 

Rijsttafel, stamppot in alle varianten, saucijzenbroodjes,  bananen, sinaasappels, brood met eigen jam of met chocovlokken. En ijs, kwark, vla, yoghurt etc. Eig heel veel 🤭

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 3
Badge +1

Eig gwn alles wat ongezond is is lekker mensen!

Reputatie 5
Badge +4

Italiaans 

Reputatie 2
Badge

Ik houd van wraps! En natuurlijk van de 3 P's (pannekoeken, pizza, poffertjes)

Ook ben ik fan van het gerecht Enchilada's (vega versie, ben bonen inplaats van vlees. Soort ovenwraps 😂)

Ik vind gebakken aardappel schijfjes heerlijk (met rode kool en een vleesvervanger)

Ennnn... Ijs 👍 (maar da's eerder toetje)

Reageer