Eten lukt niet

  • 7 January 2018
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een meisje van 14 en door stress heb ik geen eetlust en heel veel hoofdpijn (ben al bij psycholoog). Omdat ik alleen 's avonds eet voel ik mij overdag heel naar. Het enige wat ik kan eten zijn dingen die ik echt super lekker vind maar dat zijn ongezonde dingen.

Weten jullie misschien een ontbijt/lunch dat niet te ongezond is en die ik wel kan eten?

(Wat kan ik niet eten: smoothies, brood, yoghurt, kwark, crackers, rauwkost nog wel meer dingen maar dit lukt echt Niet!)

Zelf dacht ik voor lunch iets van een salade of soep maar voor het ontbijt heb ik geen idee.

Hebben jullie nog ideeën?

2 reacties

ik heb een soortgelijk probleem en ik eet ‘s ochtends als ontbijt altijd 2 plakjes ontbijtkoek (sommigen doen er dan nog boter en suiker op).

ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij rauwkost dus sorry als ik iets zeg dat daaronder valt

verder dingen die ik best makkelijk kan eten zijn:
-fruit
-cornflakes met melk (of soortgelijke dingen zoals die gekke honey loops enzo)

tja dat was het voor mij eigenlijk, misshien is het was voor jou om ei te ten in de ochtend? gebakken ei hoeft namelijk niet perse op brood maar kan ook gewoon zo gegeten worden.

ik hoop dat je hier iets aan hebt
gr. imjustanonymous
Je kimt tosti's maken of gewoon soep eten dat maakt echt niet uit het is beter om in de ochtend meer calorieën te eten dan Savonds want dan verbrand je nog de vetten en calorieën overdag en als je gaat slapen beweeg je niet en zet het om in suikers en daar wordt je dik van dus lekker eten wat je Savonds wilt eten en smiddags of Savonds ook fruit eten en groeten.

Reageer