eten! help!

  • 27 June 2015
  • 9 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik ben 8 kilo overgewicht. Ik zie er in principe nog gewoon prima uit. Maar ik wil het er eigenlijk wel graag afhebben. Het liefst zo snel mogelijk. Toch vind ik het moeilijk om van iets te eten af te blijven. (Nu moet je niet denken dat ik ook weer zoveel eet hoor, of dat ik zo dik ben want dat is helemaal niet zo. Ik zie er echt nog wel goed uit. Maar niet goed genoeg.) Maar hoe doen jullie dat?

Groetjes,

Isje

9 reacties

Een reactie zou helpen! haha plz?!
Heii Isje!

tips om af te vallen:
-drink water ipv frisdranken enzo
-Neem als tussendoortje ipv een koekje een appel
-Eet dingen met weinig suiker en vet
-Beweeg voldoende
-Neem kleinere porties

Meer kan ik even niet verzinnen
Xxx
Hey .WannaBeLoved.,

bedankt voor de tips! Helaas gebruik ik al heel veel tips van je: ik drink/dronk nooit frisdrank, altijd water of thee. Ik sport ook genoeg en als tussendoortje een appel doe ik al. Ik ben namelijk al naar de diëtiste geweest. Toch blijft het moeilijk. Het probleem is dat ik net een jojo ben. Het gaat er snel af maar het komt er ook weer heel snel aan. 

Toch dankjewel WannaBeLoved!

????????????
Vraagtekens wasten smileys! Ik bedoelde een hand die zijn duim omhoog stak en een lachend poppetje!
Hahaha ik schaam me een beetje dat ik dit erop heb gezet. 
waarom zou je je ervoor moeten schamen dat je het erop hebt gezet??

Xx
Ik weet niet. Ik heb er een beetje een raar gevoel bij.

toch bedankt.:D

xx
Ik begrijp dat je graag je figuur mooi wil houden, afvallen is ook heel moeilijk! Je valt niet gelijk bam na 1 week 8 kg af... ergens wel jammer :p
Ik zou ook niet weten wat je nog moet doen na tips van .WannaBeLoved maar wat ik wel kan zeggen dat je niet iets op een dag moet overslaan b.v. ontbijt want dan word je alleen maar dikker. 

Succes en geniet ook van je eten he! :)

Veel bewegen, veel sporten. Ook geen snoep ofzo. Heel veel gezond eten. En 8 kilo valt echt reuze mee! 

Reageer