Skip to main content

Hey, ik heb denk ik sinds 3 maanden veel problemen met eten ( het is nog niet dat ik te dun ben ofzo. ( 176cm, 58,4kg, 15 jaar)) maar iedere keer als ik gegeten heb heb ik spijt het liefst eet ik ook helemaal niks.. ik ben nu op vakantie en het enigste wat ik doe is mij druk maken om eten en sporten en dat is super vervelend. Ik kan hier wel over praten met mijn ouders dat is wel heel fijn, maar ze snappen mij niet helemaal… ook heb ik last van bewegingsdrang ik wil alleen maar sporten ( ik loop zoiezo iedere ochtend (30m- 1 uur), middag (1,5-2 uur), avond (30- 55 min) i.v.m hond.. daarnaast het liefst ook mijn buikspieren, been/kont en cardio om mijn vetpercentage proberen te verlagen (16,4%) ← mijn moeder dwingt mij btw af en toe om niet te sporten wat fysiek wel goed voor me is maar mentaal word ik helemaal gek.. heeft één van jullie dit ook (of gehad) en weet je ook wat ik hier tegen kan doen.. tegen dat gevoel dat je dik bent en alleen maar dikker word door eten?

ik weet het niet zeker maar zijn dit geen symptomen van anorexia ik kan het ook fout hebben zo ja srry maar ik wens je sws succes en sterkte

groetjs X

Ik denk van niet ik kots namelijk niks uit… ik denk dat het meer de kant op gaat van NAO..

Anorexia kots je niks uit maar wet je niks en heb je beweging drang boulimia kotsje het wel uit en heb je gele erge vreet buien. 

Aller eerst zou ik wel adviseren om naar een huisarts te gaan. 

Ik heb een vriendin en die is overleden aan een eetstoornis. Ik gun jou dat echt totaal niet. Wees niet bang om te dik te worden want te dun zijn is ook niet mooi.

Je bent prachtig zoals je bent en ik zou echt naar de huis arts gaan. 

Anorexia kots je niks uit maar wet je niks en heb je beweging drang boulimia kotsje het wel uit en heb je gele erge vreet buien. 

Aller eerst zou ik wel adviseren om naar een huisarts te gaan. 

Ik heb een vriendin en die is overleden aan een eetstoornis. Ik gun jou dat echt totaal niet. Wees niet bang om te dik te worden want te dun zijn is ook niet mooi.

Je bent prachtig zoals je bent en ik zou echt naar de huis arts gaan. 

Dankjewel! Ik ga na mijn vakantie ook zeker naar een huis arts.. dankjewel 

Reageer