ervaringen met ADD/ADHD

  • 29 September 2020
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo allemaal,

ik zou graag een boek willen schrijven over ADD en ADHD, ik heb zelf namelijk ADD en heb regelmatig het gevoel dat mensen niet begrijpen hoe het er in mijn hoofd aan toe gaat. Ook heb ik het idee dat ik niet de enige ben die met dat probleem zit. Ik hoop dat jullie deze oproep kunnen delen met mensen die je kent en kan sturen naar mensen met ADD of ADHD zodat hun hieronder kunnen schrijven hoe het bij hun in hun hoofd is, of wellicht heb je zelf ADD of ADHD en wil jij hieronder je verhaal schrijven. Ik doe deze oproep hier omdat je hier anoniem je verhaal kan vertellen en ik denk dat dat voor vele fijn is, je mag natuurlijk ook je eigen naam erbij zetten of een andere naam verzinnen die je bijvoorbeeld mooi vind, het liefst heb ik wel dat je je leeftijd erbij schrijft omdat dat beter overzicht gaat geven aan de lezers. 

hoop dat jullie mij willen helpen en ik vele verhalen mag ontvangen. :smile:


4 reacties

Badge

hoi! ik ben Mila en ik heb ADHD, ik ben 14 en ik slik sinds mijn 6 volgens mij ritalin of te wel pillen voor mijn ADHD. ik heb een erg heftige versie van ADHD. kenmerken zijn: eerst doen dan stoppen en dan denken inplaats van stop denk doe. ik vloep(qua woorden) vaak dingen er uit. ik ga later verder moet nu weg sorry! xx Mila

Badge

hier ben ik weer haha, oke dus…

ik raak erg snel afgeleid, ik kan moeilijk stil zitten, ik heb moeite met opletten, ik ben vaak dromerig, ik raak vaak dingen kwijt en vergeet snel dingen. en nog veel meer.

heb je anders een paar vragen? dan kan ik die invullen anders woord het miss een heel onduidelijk verhaal hihi, oh ja ben nogal chaotisch. 

Reputatie 2
Badge

Hoii ik weet niet of je dr wat aan hebt maar ik heb ook ADD en ik slik er medicatie voor maar soms zit het me wel erg dwars. ik ben 16 trouwens.

 

Reputatie 2
Badge

Heejj,

Ik zie dat r 3 jaar voorbij is gegaan …

Ik ben 17 en heb ADD (Adhd-onoplettendtype).

Ik ben vorig jaar officieel gediagnosticeerd maar had al langer het idee. Ik neem ook medicatie (Mythielfenidaat). 
 

Ik vraag me af hoe het met het boek gaat, ik zoek namelijk eigenlijk naar leuke boeken over Adhd/add

 

groetjess

Reageer