Vraag

Ernstig ziek willen worden

  • 11 May 2021
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik vind dit nogal vreemd maar ik kan mij herinneren dat toen ik een jaar of 8 was ik er wel eens over fantaseerde dat ik kanker kreeg en mensen allemaal op bezoek kwamen of dat ik mijn been zou breken en iedereen op school mij aandacht gaf.

Zou iemand weten waar deze vreemde gedachtens vandaan zouden kunnen komen toen ik 8 was?

Ik hoop dat dit niet beledigend over komt. Ik was hier nog jong en ik weet niet waarom ik hier over nadacht. 


3 reacties

Ik heb hier wel eens pver gehoord, dat sommige mensen zich zelf iets (kleins) aandoen, zoals een gebroken been, voor aandacht. Ik weet niet meer hoe dit heet, maar het is een ding dat sommige mensen hebben. Misschien kun je er over google -en en opzoeken wat dit dan precies is.

Ik heb daar wel eens over gehoord maar ik dacht dat dat alleen was als je het jezelf ook echt aan doet. 

Ik heb hier wel eens pver gehoord, dat sommige mensen zich zelf iets (kleins) aandoen, zoals een gebroken been, voor aandacht. Ik weet niet meer hoe dit heet, maar het is een ding dat sommige mensen hebben. Misschien kun je er over google -en en opzoeken wat dit dan precies is.

Ik zie nu pas dat ik zo moet reageren oeps

Reageer