erge buikpijn

  • 14 August 2022
  • 3 reacties
  • 593 Bekeken

Badge

Hallo ik ging afgelopen weekend met een paar vrienden logeren hierbij gingen we het befaamde roze koeken spel spelen het doel hiervan is dat je met elkaar gaat aftrekken op een koek en de gene die het laatst klaarkomt moet de koek met het sperma eten. Ik vond dit heel raar maar heb helaas toch onder druk de koek met extra zaad erop gegeten. Ik vond het heel ranzig en smaakte heel zoutig. Een paar uur later werd ik misselijk en kreeg ik erge buikpijn. Hebben jullie tibbs hoe het zaad minder vies smaakt als ik verlies en hoe ik ervoor zorg dat ik geen buikpijn meer ervan kan krijgen. Ik heb jullie hulp snel nodig omdat ik over een week weer ga logeren en graag hiervan geen last van wil hebben. Hebben jullie tips voor mij en/of ervaringen zou er graag van willen leren 


3 reacties

Badge

Goedenavond, Ik vind dit een merkwaardig verhaal en u bent de eerste die hier zo open over is, mijn advies is om met je vrienden duidelijk afspraken te maken of jullie niet jullie gaan masturberen ,maar iets anders zo is het spelletje nog steeds leuk en is iedereen tevreden :)

Badge

Probeer het anders met tarrels 😏

Je kan van sperma eten, geslachtziekten krijgen. Verder denk ik dat je het minder vies kan laten smaken.

Succes I guess?

Reageer