Vraag

Erg veel pijn aan mijn arm door HPV Vaccin

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey iedereen

ik ben eergisteren gefaccineerd voor HPV. Prik deed pijn, maar de 2 dagen daarna waren nog erger. Dag 1 was ik ziek thuis omdat ik me niet goed genoeg voelde voor school. Dag 2(vandaag dus) ging ik weer naar school maar mijn arm doet nog verschrikkelijk veel pijn. Nu ben ik een doorzetter en heb ik ondanks dat ik me weer verschrikkelijk voelde op school gebleven totdat ik klaar was(17.10). Maar nu ben ik dus kinda bang voor morgen; dan heb ik LO op school. Mijn arm doet verschrikkelijk veel pijn en ik vraag me af of ik dit überhaupt overleef. Zeker omdat we bezig zijn met volleybal(waarbij ik al een keer mijn arm heb gebroken).

Help plsss

groet Socrates (met vrij veel pijn aan zijn linkerarm)

ps, sorry dat ik me een beetje aanstel.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Laat dit een keer zijn voor de volgende keer. Nooit meer prikken halen!

Reageer