Vraag

Erg veel honger

  • 14 May 2020
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee

Ik heb de laatste tijd erg veel honger echt zoveel dat ik wel 12 brood op een dag eet en ik had dit wel is eerder in mijn groeispurt en toen had ik het een tijdje niet meer dus ik dacht dat ik me groeispurt al wel heb gehad (ben 14 en als ongesteld) en ik doe de de laatste tijd helemaal niks want alle sporten zijn dicht dus ik vraag me af waarom ik zoveel honger heb?

En maak me zorgen dat ik straks dik wordt me bmi is 21.3 en straks wordt het hoger :/

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Het is niet raar om veel te eten als het gezond is. Als je ongesteld bent heb je meestal meer honger dus dat is normaal.  Soms is het een gewoonte van het aantal eten. Je kan gewoon veel blijven eten maar als je je zorgen maakt over je gewicht houd het dan goed in de gaten en eet gezonder mss ( ik weet niet precies wat je eet) veel succes

zoals @Just.me. al zei sluit ik me bij aan.

Het kan nog een groeispurt zijn, dat gebeurd in de pubertijd. En ongesteld helpt ook niet echt mee met gewicht. Bmi is prima. Hou het wel even in de gaten ja. Als je bmi zodanig rond de 24 a 25 zit zou ik even naar een arts gaan ofzo als je normaal een veel lagere bmi hebt.

TIP OM AF TE VALLEN drink genoeg water en kijk welk lichaamstype je hebt.dat geeft vaak wel een doorslag als je wilt afvallen ofzo. Maar maak je  nu nog maar geen zorgen.

 

Groetjes gebruiker c

Badge

je moet je daar niet te veel zorgen over maken als je honger hebt eet je zo werkt het lichaam. als er echt veel last van hebt ga dan een stukje fietsen over lopen of skeeleren als je actief bent word je automatisch gelukkiger.

 

Reageer