Vraag

erectie stoppen

  • 27 February 2024
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hi,

lang geleden dat ik hier op zat…

Maar ik heb een vraag.

Ik ga nu naar de sportschool en vind het fijn om dan te douchen. er zijn alleen open douches. Dat ikemand anders me lul dan kan boeit me niet.

alleen ik had vandaag een semi stijve .Ik wil dit niet ik wil gewoon een slappe. Hebben jullie tips?

ik ben homo en 17 jaar. Sommige mannen jn de kleedkamer zijn soms een beetje gemeen dus wil al helemaal geen erectie hebben.


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Klinkt misschien als een stomme tip maar denk er aan dat je er niet aan moet denken want dan denk je er juist aan. Ik ben zelf niet homo maar ik kan me voorstellen dat dat een extra factor kan zijn om een stijve te krijgen wat ik daarop kan verzinnen zou zijn naar de grond kijken maar dat ziet er een beetje stom uit, dus die weet ik niet echt.  Ik zou me douchen en misschien denken aan wat ik ga doen deze dag en dan proberen daarop door te denken zo dat ik afgeleid raak. 

Voor de gemene mannen kan ik alleen verzinnen het melden maar daar word niet altijd wat aan gedaan. 

 

Hopelijk was dit nuttig 

Tot ziens,

Meneer of het internet

 

Reputatie 7
Badge +9

Je kan ook lekker thuis douchen, dan heb je daar geen problemen mee. 

Reputatie 7
Badge +17

Thuis douchen. Of aan iets denken dat totaal niet opwindend is.

Reputatie 1
Badge

dankjewel goede tip! probeer idd aan andere dingen te denken wat niet opwindend is.

k douche meer daar omdat k heb fijn vind om ff op te frissen en dan schoon de sportschool uit te lopen en niet eerst wachten tot ik thuis ben. vndg ging het al iets beter. mr zou het goor vinden als een andere man een stijve zou hebben dus drm ben ik bang dat ik perongeluk krijg snap je

Reputatie 5
Badge +4

Dan ga je toch thuis douchen 

Reageer