Vraag

energie drinken

  • 25 March 2021
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey hey

ik wil graag wat meer engergie drinken omdat het me een fijn gevoel geeft.

 

alleen vroeg ik me af": Hoeveel engergie bikjes mag je drinken op een dag

en hoeveel in een week?

 

 

ik hoor het graag!!


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Een tip: drink water, energiedranken geven je een uur energie, en daarna voel je je alsof je 2 uur lang hebt geslapen. Ongeveer 2 blikjes per dag zou ik het bij houden.

Heey,

Ondanks dat dit niet is wat je waarschijnlijk wil horen: het beste is om 0 energiedrank te drinken.

Het is echt ontzettend slecht voor je. Het is oprecht echt troep wat je dan zit te drinken. Op korte termijn geeft het je energie, maar op lange termijn brengt het meer schade aan dan het energie zal opleveren.

Je kunt beter kijken naar andere manier om (positieve)  energie te krijgen. Wat is dat fijne gevoel? Wat is het precies dat energy drank dat fijne gevoel geeft en hoe zou je dat gevoel nog meer kunnen krijgen?

Nu reageert je lichaam op een bepaalde manier op energie drank en geeft het je dat fijne gevoel. Echter om datzelfde gevoel te behouden zal je lichaam steeds meer om energie drank vragen, omdat je lichaam eraan gewend raakt. Op die manier kun je er verslavend aanraken.

Misschien kun je voor jezelf een limiet opstellen. Het hoeft niet zo te zijn dat je helemaal geen energy drank mag drinken (al is dat natuurlijk wel het beste), je kan bijvoorbeeld 1 a 2 blikjes per week proberen? En probeer dan na te denken over hoe je op een andere manier dat fijne gevoel kunt ervaren.

Groetjes,
Simply Me

Reageer