Skip to main content

Ik ben een jongen van 15 jaar en mijn balzak voelt niet gezond de linker noot is erg klein vergeleken met de rechter en de rechter is ook harder en soms heb ik een enorme pijn in me balzak hebben sommige van jullie dit ook of is dit niet gezond ook wil ik wel naar de huisarts gaan maar dat vind ik weer zo wat dat hij aan me geslachtsdeel gaat zitten enzo 

Nee het is niet raar dat de ene groter is dan de andere best veel mensen hebben dat maar de pijn die je voelt moet je wel in de gaten houden want het kan meschien komen omdat alles nu op gang komt vanwege de puberteit dus als ik jou was zou ik er 3 maanden rekening mee houden en als het pijn blijft doen of de pijn wordt erger binnen 2 weken zou ik je adviseren naar de huisarts te gaan


Ik zou dat nu nog echt niet durfen om naar de huisarts te gaan om dat te laten checken maar zij doen dat zeker zo vaak maar stel ik wil gaan moet ik dan met me ouders of kan ik ook alleen? 


Je kan alleen dat mag vanaf je 12e.

Wilhelmavemela.


Hoi goeie tips hier, je mag zeker naar je huisarts en waarschijnlijk is het groei dat voel je af en toe wel.  En je arts gaat je er echt geen pijn aan doen hoor 🙂 zo'n onderzoekje aan je ballen voel je niks van. Succes hoor, komt vast goed ! :)

Groetjes liefs Julian X


Hoi @Anonymous10 ,

 

wat fijn dat je al veel reacties hebt gekregen. Hier even een aanvulling op de informatie van @wilhelmavemela :

Je mag vanaf je 12e zelf naar de huisarts. Deze kan beslissen dat het beter is om je ouders in te lichten over de behandeling.

Wanneer je 16 bent, heeft de huisarts zwijgplicht en mag deze niets over de behandeling tegen je ouders zeggen.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon


Reageer