Zoals de titel zegt komt er bijna elke ochtend voorvocht of een slijmerige vloeistof uit mijn penis. Dit komt ook als ik de dag ervoor niet heb afgetrokken, ben 14 jaar oud en mijn vraag is is dit normaal?
Hi Anoniemd,
mijn twin en ik hebben dat ook best wel vaak, maar om nou te zeggen elke dag, dat weer niet. We worden wel ook vaak wakker met een stijve piemel en dan is ie wel een beetje glibberig ook. Maar ook als we gewoon een slappe hebben is onze eikel, dus onder onze voorhuid vaak een beetje nat.
We kunnen ons dan niet echt herinneren dat we van geile jongens hebben gedroomd. We vallen op jongens dus we worden normaal wel opgewonden van leuke jongens, weet niet hoe dat in je slaap werkt.
Volgens mij krijgen jongens elke nacht wel 5 keer een stijve piemel. Als ie stijf is, is dat opwindend meestal, dus idk of je dan vanzelf ook voorvocht krijgt.
Wij hebben sws wel snel altijd veel voorvocht, misschien is dat bij jou ook zo. Gewoon als we met een leuke jongen staan te praten, dan hoeven we niet eens een stijve te krijgen, maar hebben we toch al een natte piemel en natte plek in onze boxer. Kennelijk is dat toch al opwindend, maar wordt ie dan niet stijf. Vaak komen we er toevallig achter als we gaan plassen en dan zien we dat ie helemaal glibberig is. We voelen het dus ook niet altijd.
Is jouwe ook vaak stijf dan als je voorvocht hebt of ook bij een slappe en hoe vaak word je wakker met een stijve. Ik denk wij wel 6 van de 7 dagen.
Groetjes,
M&M's
Anoniemd slaap je naakt?
Zoals de titel zegt komt er bijna elke ochtend voorvocht of een slijmerige vloeistof uit mijn penis. Dit komt ook als ik de dag ervoor niet heb afgetrokken, ben 14 jaar oud en mijn vraag is is dit normaal?
Voorvocht, wat is dat? Waar de penis begint, in de buik, zitten de Cowperse klieren waar het slijm wordt geproduceerd waaruit voorvocht bestaat. Die worden actief zodra een man opgewonden is, en produceren dan voorvocht, wat eigenlijk een soort van natuurlijk glijmiddel is.
Beste jongen dat is heeeel normaal. Bij de ene jongen komt er voort durend doorzichtig slijm uit bij de andere bijna niks. Gemiddeld is er altijd wat voorvocht zeker bij seksuele opwinding.
Ik was 12 jaar in de puberteit bos schaamhaar langere piemel en dikje ballen de zaadproduktie was al goed op gang
Ik was met mijn vader tv aan het kijken. Ik lag naakt tegen hem op de bank hij evenzo was benauwd warm buiten vandaar. Ouders zijn ook blootlopers dus gewoon gewend .
Kwam er op netflix de serie ROME een erotische scène. Een gladiator slaaf moest een rijke Romeinse vrouw neuken van adel. Ik raakte er zo opgewonden van er druppelde een stroom aan helder voorvocht op mijn buik . Mijn piemel was ook wat gaan opzwellen. Natuurlijk merkte mijn pa dat..zei heel grappig en cool ..je bent erg nat van onder jongen als een meisje dat is voorvocht komt als je beregeil bent niet waar mijn zoon?,Ik antwoorden ja die sex scene op tv . Heel begrijpelijk laat het gewoon gaan is niet erg . Kwam nog een paar extra paring scenes dus mijn buik was kleddernat. 🫨 Kreeg een doos met tissues van pa met de cool opmerking veeg dat slijm weg en klaar is kees.
Hey jongen..bij mij net zo dat slijmerig vloeistof ‘voorvocht’ best veel ook nog. Meestal als ik wakker wordt met een ochtend erectie is mijn piemel best nat. Maar ook als ik geil ben en nog niet afgetrokken heb.
Als ik alleen ben hoef ik er tuurlijk niet voor te schamen niemand ziet het toch. Gebeurt ook waar je naakt bent en anderen spotten dat. ♂️Mischien een voorbeeldje te geven. Op een naaktstrandje bij een camping in Frankrijk deed ik met een groepje jongens en mannen samen beach volleybal. We gingen voor een korte pauze effe wat drinken. We zaten op die opklapbare stoeltjes . Kwamen een paar sexy vrouwen aan zonder boven topje dus ‘tieten show ‘. Ik had het zelf nog niet in de gaten was dus opgewonden geraakt..lekte uit mijn penis dat helder vloeistof slijm . Kreeg van een duitse man opeens een papieren doekje zei lachend.. Aus Dein schwanz kommt lust tropfen voorvocht ...du bist wahrscheinlich scharf geil und sexual erregt sehe schleim. Ist nicht schlimm niet erg maar maar maakt je sauber dus schoon veegt het weg met het papier ..dat zei die goeie Duitse man.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.